hva skjer?

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
hm... kjenner ikke til dette her som skjer med kroppen... :/
fikk positiv EL test på fredag, hadde el slim og noe murringer.. og er klar for innsett for fryseforsøk i naturlig syklus på mandag..
men i dag , 2 dager etter testen så har jeg hatt skikkelige mensmurringer..føler nesten som mensen skal komme, og har hatt bitte litt friskt blod på papiret...
noen andre som har opplevd noe slikt?
vil og skal jo ikke ha tanta på besøk nå, og hva gjør det med forsøket...

Hmmm........
Kan det være spotting??

Lengter etter å bli gravid ♥

hat aldri spotter friskt blod..så synes det var så rart,
spottingen min skjer som regel opptil 5 dager før mensen.. og skal jo ikke ha den nå... men ser ikke ut som jeg får noe mer..så aner ikke hva det var, håper ikke det var noe negativt som har innvirkning på innsett i morgen..

hat aldri spotter friskt blod..så synes det var så rart,
spottingen min skjer som regel opptil 5 dager før mensen.. og skal jo ikke ha den nå... men ser ikke ut som jeg får noe mer..så aner ikke hva det var, håper ikke det var noe negativt som har innvirkning på innsett i morgen..

Krysser fingrene for at du får innsett i morgen og at det blir gullegget ♡

Masse lykke til i morgen! :)
Skal krysse fingrene for dere :) <3

tusen takk :)
skal snart kjøre innover...fremdeles bekymret... har enda murringer som tanta skal komme og liten blødning nå rosa... så håper ikke det ødelegger for innsettet eller utfallet...

Ønsker deg all mulig lykke til i dag!
Det er noen som får små blødninger i forbindelse med eggløsning, jeg leste et sted at man faktisk er ekstra fruktbar da, så det behøver slett ikke å være noe dårlig tegn!

tusen takk :)
skal snart kjøre innover...fremdeles bekymret... har enda murringer som tanta skal komme og liten blødning nå rosa... så håper ikke det ødelegger for innsettet eller utfallet...

Er såå spent hvordan det har gått.
Håper du er ruger nå ♥

JAAAAAAA, jeg er ruger :) :) fikk satt inn 2 denne gangen, dobbelsjanse...så nå håper vi at dette ender positivt og at det var siste forsøk på leeenge... det må bli vår tur nå, synes vi fortjener det!

ang blødningen så vet jeg ikke, hun sa noen hadde det av og til i forbindelse med eggløsningen, hun tittet på meg og alt så fint ut...

JAAAAAAA, jeg er ruger :) :) fikk satt inn 2 denne gangen, dobbelsjanse...så nå håper vi at dette ender positivt og at det var siste forsøk på leeenge... det må bli vår tur nå, synes vi fortjener det!

ang blødningen så vet jeg ikke, hun sa noen hadde det av og til i forbindelse med eggløsningen, hun tittet på meg og alt så fint ut...

Jaaaaaaaaaa GRATULERE ♡
Dette fortjener dere!
Krysser alt som krysses kan at du sitter med positiv test om 2 uker!!

Gratulerer så mye, og lykke til!
Modig av deg å sette inn to med din bakgrunn, krysser alt for at det går bra!

Gratulerer så mye, og lykke til!
Modig av deg å sette inn to med din bakgrunn, krysser alt for at det går bra!

takk :)
ja tenkt lenge på den..hadde bare ett sist gang...og tenkte nå på en dobbelsjanse, tror ikke jeg blir gravid med tvillinger en gang til... men legen mente det ikke var noe farlig å sette inn to for min del, så tok sjansen,
går på fragmin og prednisolon nå...

ÅååJAA!! Gratulerer som ruger! Nå håper jeg virkelig at det er deres tur, og at dere lykkes hele veien:) Skal krysse det som krysses kan for dere <3

Så bra at alt ordna seg slik at du fekk satt inn egg! Masse lykke til med ruginga! Måtte eit eller kanskje begge to feste seg i ca 9 månader no! Fordi at du fortjener det så inderlig masse!

Back
Topp