Hva skjer?!

Mamma'n til 2 troll <3

Glad i forumet
Skal jeg plutselig NÅ, etter mange forsåvidt greie uker, sånn sett bort i fra det konstante søvnbehovet og en og annen kvalmebølge, få ALLE mulige symptomer og plager? I løpet av tre dager har ansiktet mitt brutt ut i det verste kviseutbruddet tenkelig, jeg er konstant forstoppet, kvalmen er plutselig her 24/7 og i ekstreme mengder, puppene kjennes ut som de er overkjørt av en veivals og halsbrannen står i halsen!! Trodde virkelig det skulle bli lettere rundt 12 uker som med de andre to, ikke 10 x verre :-/ Flere som er helt motsatt av normalen?

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Off så kjedelig.. Jeg er ikke verre i formen annet enn bekkenløsningen. Håper det bare er noe forbigående hos deg!

Termin 9. februar med første frøet:)

Off så kjedelig.. Jeg er ikke verre i formen annet enn bekkenløsningen. Håper det bare er noe forbigående hos deg!

Termin 9. februar med første frøet:)

Bank i bordet, den er ikke her enda og trenger ikke komme heller!! :P Håper det går seg til jeg også, var fryktelig spesielt det her.

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Uff føler med deg. Kvalmen er verst på førsten også syns jeg vannet i kroppen var mest plagsomt på slutten sist..
jeg merker ingen bedring med kvalmen :( kunne liksom vært i uke 6 nå..

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Back
Topp