Hva skjer...???

Miss***

Blir kjent med forumet
Jeg testet meg 1 dag før ikm. Jeg fikk da en svak positiv test. For å være sikker testet jeg morgenen etter og da var den enda sterkere og en dag etter det igjen (lørdag) var den veldig sterk. Men i dag tidlig tok jeg en ny test og den var nesten helt blank. Ble veldig usikker og tok en til nå som var enda blankere. Hva skjer?? Er jeg gravid eller er jeg ikke? Har ikke hatt noen blødninger. Hvis jeg er gravid er jeg 4+5 i dag..
Hva tror dere??

Hmmm... Det vil vel si at hcg har sunket igjen?

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Jeg har dessverre mistet når det har vært slik:-( Håper det ikke er tilfelle for deg!!! Men testene kan ha veldig varierende sensitivitet og fargeforhold.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Håper i det lengste at jeg fortsatt er gravid, men må vel bare innse at det ikke ble noe denne gangen heller...
Tungt dette... har prøvd nå i 1,5 år. Var gravid for ca 1 år siden, men gikk ikke så bra. Nå er det vel bare å krysse fingrene for at jeg blir gravid på nytt om ikke alt for lang tid og at vi da lykkes.

Hmm.. Aldri opplevd selv, men kanskje du burde dratt til legen å høre om de kan sjekke? Jeg er ikke første som springer til legen når det gjelder ting, men hvis du ikke har hatt blødninger og har først positiv men så negativ test, er det noe der eller ikke tenker jeg da..
Ønsker deg masse lykke til! :hug013

Hmm.. Aldri opplevd selv, men kanskje du burde dratt til legen å høre om de kan sjekke? Jeg er ikke første som springer til legen når det gjelder ting, men hvis du ikke har hatt blødninger og har først positiv men så negativ test, er det noe der eller ikke tenker jeg da..
Ønsker deg masse lykke til! :hug013

Venter litt med legen. Tok ny test i dag og fortsatt så viser den svakt positiv.. Kan jo håpe at det går bra, men tør ikke håpe for mye. Får vente ett par dage og ta en ny test. Får håpe den gir meg ett svar. Hvis ikke blir det nok en legetur til uken.

Venter litt med legen. Tok ny test i dag og fortsatt så viser den svakt positiv.. Kan jo håpe at det går bra, men tør ikke håpe for mye. Får vente ett par dage og ta en ny test. Får håpe den gir meg ett svar. Hvis ikke blir det nok en legetur til uken.

Og nå begynte jeg å blø.. Det var vel bekreftelse nok på at dette ikke har gått bra.

Så trist :( masse lykke til videre!
Sender deg en trøsteklem :hug013

:hug013 :hug013

Back
Topp