Hva skjer?!

Mammatoo

Glad i forumet
Jeg er IKKE KVALM!!! 

Så plutselig når jeg kom på uke 17 så svosj borte??

Jeg er ikke i SUPERFORM, men 80% bedre!!!
Og i går kastet jeg ikke opp! *juble*
Og jeg gikk en tur med guttungen i vogna over 1 time!

Og om 3 uker er jeg halvveis allerede og det er bare 2 uker til ord.UL! 
emoticon

Så deilig at det har gått over! Her gikk det over etter uke 12, og det var stor lykke. Gikk kvalm hele forrige svangerskap, så vet godt hva det er. Det er deilig å kunne bevege seg fritt uten frykten av å måtte spy overalt.

Så herlig =D Kvalmen ga slipp her også for et par uker siden, og i dag har jeg til og med fått meg ei skikkelig treningsøkt. Deilig, rett og slett. På tide å få tilbake noen av musklene samboeren så pent har poengtert har forsvunnet..emoticon

Kiddy skrev:
Så herlig =D Kvalmen ga slipp her også for et par uker siden, og i dag har jeg til og med fått meg ei skikkelig treningsøkt. Deilig, rett og slett. På tide å få tilbake noen av musklene samboeren så pent har poengtert har forsvunnet..emoticon

Kommenterer han det?
Du er jo gravid da ...

immababy skrev:

Kiddy skrev:

Kommenterer han det?
Du er jo gravid da ...

Hehe, var nok ikke noe vondt ment med det ;) Han har alltid vært så fascinert over at jeg er så sterk i beina når jeg ikke viser tegn til styrke noen andre steder i kroppen (jeg er på grensa til å være svakere i armene enn min seks år gamle nevø). Men etter to måneder på sofaen var det lite igjen av lårmusklene, gitt, og siden mannedyret ikke er kjent for å tenke før han prater, glapp det bare ut av ham da han merka det =P Jeg tar ikke så hardt på det. Kroppsfiksert har jeg aldri vært, og jeg så jo selv hvordan det lå an.

Kiddy skrev:

immababy skrev:

Kiddy skrev:

Kommenterer han det?
Du er jo gravid da ...

Hehe, var nok ikke noe vondt ment med det ;) Han har alltid vært så fascinert over at jeg er så sterk i beina når jeg ikke viser tegn til styrke noen andre steder i kroppen (jeg er på grensa til å være svakere i armene enn min seks år gamle nevø). Men etter to måneder på sofaen var det lite igjen av lårmusklene, gitt, og siden mannedyret ikke er kjent for å tenke før han prater, glapp det bare ut av ham da han merka det =P Jeg tar ikke så hardt på det. Kroppsfiksert har jeg aldri vært, og jeg så jo selv hvordan det lå an.

Hehe, okej :)
Ikke blitt noe fastere i fisken selv - tvert imot! :p
Men gleder meg allerede til masse trilleturer til høsten :D 

Back
Topp