HVA SKJER???

fruluna

Forumet er livet
Er det bare hos meg det går tregt inne på babyverden eller??

Har hatt problemer inne her i hele dag.. Tar hundre år å komme seg inn på ting. Alle andre sider jeg er inne på på nettet, er helt normale.. Kun her det er sånn..
Grr... [:@]

jeg kom ikke inn i hele tatt ei stund her,men ser ut som det har retta seg nåda... ble litt irritert ja[:@]

stresser her og.. kommer meg ikke inn på noe alt går tregt og faller bare ut igjen[:'(][:@]

godt å høre at andre også hadde problemer med å komme seg inn. trodde nesten det var datan min her....

Trodde det var pc'n min jeg også, helt til jeg oppdaget at jeg kom inn på alle andre sider.... irriterende[:'(]

Nei det må har vært noe galt med sidene. Jeg holdt på å få fnatt. Måtte logge av en stund for alt stod bare stille

Godt å høre flere som har problemer da.. Eller det er jo synd for dere da men.. he he.
Har ikke merket noe tull før enn i dag jeg, men nå er det helt klin kokos her.
Skjønte at det måtte være babyverden som hadde problemer, for nettet ellers funker jo som normalt når jeg er inne på andre sider..

Grr.. Detter har ikke jeg tålmodighet til altså.. [:@]

det er i orden nå...[:)] har vært plaget en liten stund nå med å kåmme meg inn på babyverden.......

Er det innimellom her også. Så tar det en stund. så funker det. Og etter noen timer igjen går det tregt. Veldig irriterende

Å, det var godt å se at det er her problemet er. Vi har hatt virus på maskinen i dag og mente at det var i orden nå, men her går det vanvittig tregt![:@]

kom meg inn uten problemer, men det er så tregt her [:@]
Nå er det helg, så da blir det vell ikke fikset før over helga [&:]

Går ikke tregt nå.. men kan ha noe med at det er mange folk inne på samme tid, da går det hardt utover servermaskina deres vettu. Har hvertfall erfaring fra flere forum at det går tregt når mange er innpå samtidig.

ORIGINAL: mie83

har prøvd å komme meg inn i hele kveld til ingen nytte, først nå fungerer det!!!!!!!!!!!!!!!

Me too...

Back
Topp