hva skjer??

• Trådstarter Trådstarter 3?
  • Opprettet Opprettet

3?

Glad i forumet
er så rar i livmora[8D] fikk en gyttt for fem og en halv måned siden og har bare hatt en liten mens en gang etter de, men de er leeenge siden. nå føler eg meg så oppblåst og rar i livmåra. gravid på en måte. men de er vel ikke mulig? er de mensen som er på vei tilbake kanskje?

Hvorfor skal ikke det være mulig? Med mindre du har avstått fra sexc så er det vel ingenting som tilsier at du ikke kan være gravid...?

har bare "hatt oss" noen få ganger etter fødsel. og har amma ganske masse og siden mens ikke er komt så tenkte eg vell at de ikke gikk å bli gravid. men er de ikke litt liten sjanse for de? ble gravid på første pp med andre mann da.

ORIGINAL: LitteMissMom

har bare "hatt oss" noen få ganger etter fødsel. og har amma ganske masse og siden mens ikke er komt så tenkte eg vell at de ikke gikk å bli gravid. men er de ikke litt liten sjanse for de? ble gravid på første pp med andre mann da.

nei, amming er overhode ikke sikker prevansjon! Og man kan fint ha eggløsning før man får noen mens igjen. Er jo slik rekkefølgen er [;)]

hmm.. ok. trodde kanskje at de var mens som var på vei.. føler jo litt ut som de og.. men får ta en test da.. takk for svar[:)]

ORIGINAL: LitteMissMom

hmm.. ok. trodde kanskje at de var mens som var på vei.. føler jo litt ut som de og.. men får ta en test da.. takk for svar[:)]

kan jo være det, men har man hatt seg så er jo sjansen at det ikke er mensen der også [:D]

Back
Topp