hva skjer??

Strikkeguri

Elsker forumet
noen som kan berolige meg med at dette er helt normalt?? har fått sterke mens smerter og da je var på do så kom det litt brunt (blod sansynligvis) på papriet når jeg tørka meg....håper ikke mensen kommer!! testa jo knall positivt i går!! 

Dersom du går på Progestan, Crinone eller annen progesteron så kan det være at slimhinnene i underlivet er litt irriterte, og da kan man lett få en slags blødning, eller at du kansje har rispet deg litt når du ha tatt medisinen.

Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning, og at det stopper opp[:)]

Når det gjelder menssmerter, så vil jeg tro at det er helt normalt, er jo mye som skjer der nede, ting vokser, så da vil man nok kjenne det i form av menssmerter.

har tatt crinone, men tok jo siste dose med det mandag......og det er da noen dager siden.....kan vel ikke være det som irriterer enda vel??

Det er nok crinonerester som kommer ut. Etter noen dager når jeg var gravid så kom det masse rester ut, det er ganske stappa med crinone oppi der og det kan irritere litt [:D]

ja det kommer ut mye rester, men et par ganger har det ikke vært rester, bare brunlig utflod på en måte....er nok sant som samboer sier at jeg bekymerer meg for mye men klarer ikke å la vær!! vil jo så inderlig at det endelig skal gå bra!! vi har jo provd i 3 år og 5 mnd så håper det er vår tur nå altså!!

Tror nok du kan slappe av, det vil nok komme litt til og fra. Og slimhinner og alt er ganske ømtåelig nå som du er gravid. Hadde kanskje holdt meg unna sex ben stund så det får roet seg n[;)]

Jeg skjønner bekymringene dine, men dette skal gå bra[:)]

Så lenge du ikke har sterke smerter og blør friskt blod, er det ingen grunn til bekymring[:)]

Sender deg en stoooor klem.

tusen takk søte dere, har roa meg litt nå[:D]  er jo ikke friskt blod iallefall og vet jo at det er bra, men smertene er omtrent som jeg har når jeg har mensen eller verre...begynnte plutselig å tenke på at jeg ble spådd her inne for leeeeeenge siden, husker ikke navnet på hun som spådde, men hun sa at jeg kom til å få en gutt i september i år, men nå var jo ikke det helt riktig men jeg ble iallefall gravid i september i år....så kansje det var det hun såg....intressant....[:D]

Back
Topp