Hva skjer?

• Trådstarter Trådstarter eLLe*meLLe
  • Opprettet Opprettet
E

eLLe*meLLe

Guest
Min mor passet Liam i går og sa at han hadde vært litt pjusk i går med litt snue men ikke noe feber eller noe sånn. Han hadde sovet lite, bare 45 min gjennom hele dagen, men spist og drukket bra.

Han sovnet vel rundt kl. 2030 i går kveld, og våknet 2-3 ganger hvor han fikk litt kos og smukken. Var oppe med han siste gang i natt rundt kl. 02 og så sov han helt til kl. 1130 i dag formiddag. Så ville han sove igjen og jeg la han rett over kl. 1230 og han sover enda.

Hva skjer da? Han var fin i formen i dag, litt snue men ikke noe mer enn det. Spiste og drakk godt det ene måltidet han har fått i dag [&:]

Tar han igjen den tapte søvnen fra i går? Lurer på hva det er som gjør han så trøtt...?
Den lille timen han var våken i dag var han ikke den turbogutten han pleier å være heller.

Å bare være litt forkjøla kan ta på litt det også.. Så mulig han er litt mer sliten enn normalt siden han har litt snue..Kroppen forsvarer seg gjerne mot værre sykdom ved å slappe av..

Å få tenner kan slite ut en gutt.
Mini er helt utslitt når astmaen kommer.
Forkjølelse.
Litt vondt eller sykdom kan slå dem ut.

Håper han snart er i full vigør igjen[:D]

Ja det håper jeg også.
Han sikler og sikler noe helt vannvittig så mistenker at det er noen tenner som vil ut.
Men kunne jo reagert verre enn bare soving [8D]

Da vil jeg tro det er tennene, det gjør jo veldig vondt for noen og smerter er slitsomme i lengda.
Om han sover dårlig og våkner mye om natten kan det hjelpe med paracet om det er tennene, det har vi måttet ty til det siste, for han sov ikke.

Back
Topp