hva skjer?

beybin88

Glad i forumet
VIP
da var jeg hjemme ¨snuppa sover endelig!

ho har nesten ikke sovet i hele dag, hu har vært blid fra kl 9 når hu sto opp til kl var rund 5 da var det nok, hu skrek å skrek å ingen ting roet hu:S å vet ikke hva det kan være, for hu har rapt MASSE før, hu har vært skikkelig på do å ingen feber.. forslag?

nå sover ho hvertfall så jeg vekker ho kl 10 gid hu kvelds badet, å mat så legger jeg ho igjen forhåpentlig vis så er ho bedre.

dagen i dag har bestått av kaffe besøk (som ikke er noe stor overaskelse) av venninna mi som fikk lappen i går :) endelig!
så kjøretur for å skaffe deler til bilen hos så jeg får fikset den.
for så å opp til mor hos å drikke enda mer kaffe så startet morroa med snuppa, som endte med at jeg dro hjem å gikk tur med snuppa så hu sovnet. tror faktisk hu sovnet av utmattelse:S

håper ikke det fortsetter...

holder dere på med da jenter å gutter?

jeg er endelig kommet hjem etter å vært innlagt med lille Leah på barneavd siden tirsdag.

nu straks skal jeg ta en lang deilig dusje, endelig hjemme[:D] spise fredags kvelds kos mat med samboern og må henge noen klær på tør og sette en ny marskin på vask før jeg legger meg å sove.

Kva som har vore gale med Leah? [&:] *klemmer*

Her har eg gjort ganske lite i dag[:)] Slappet av, gått tur og vore litt på besøk.

ORIGINAL: Svartengel

Kva som har vore gale med Leah? [&:] *klemmer*

Her har eg gjort ganske lite i dag[:)] Slappet av, gått tur og vore litt på besøk.

sluttet å spise, nekter å ta flaske, skjønner ingenting, har tatt flaske siden ho ble født å nå vil ikke ho ha flaske. må få i ho mellom 80-100 ml hver 3-4 time. ho har gått ned i vekt så må kanskje begynne med grøt snart, hs skal avgjøre det sa legen.

huff da. ikke bra.. håper ho snart blir bedre!! ikke gøy når unger blir syke...

ååh, så ekkelt!!:( Håper ho får i seg nok mat på fort tid!=)

beybin88: er så slitsomt når dei skriker og skriker og ingenitng gjer seg:(

Ååååh lille tusta mi.... Håper hun sover seg greit gjennom natten da! Ikke likt henne dette her [&:][&:]Kanskje hun bare skulle kommet til svigermora si litt og fått litt kos!! [:)][:)]

ORIGINAL: Trone

Ååååh lille tusta mi.... Håper hun sover seg greit gjennom natten da! Ikke likt henne dette her [&:][&:]Kanskje hun bare skulle kommet til svigermora si litt og fått litt kos!! [:)][:)]

nei det er ikke likt ho i det hele tatt:( men det gikk bra..

vekket hu kl 2200 bada hu, ga hu mat (200ml mme) å hu var i seng i 2330 tiden å hu sover enda:O så tydelig at hu var utslitt... kl er tross alt 0915 ca....

ORIGINAL: beybin88

da var jeg hjemme ¨snuppa sover endelig!

ho har nesten ikke sovet i hele dag, hu har vært blid fra kl 9 når hu sto opp til kl var rund 5 da var det nok, hu skrek å skrek å ingen ting roet hu:S å vet ikke hva det kan være, for hu har rapt MASSE før, hu har vært skikkelig på do å ingen feber.. forslag?

nå sover ho hvertfall så jeg vekker ho kl 10 gid hu kvelds badet, å mat så legger jeg ho igjen forhåpentlig vis så er ho bedre.

dagen i dag har bestått av kaffe besøk (som ikke er noe stor overaskelse) av venninna mi som fikk lappen i går :) endelig!
så kjøretur for å skaffe deler til bilen hos så jeg får fikset den.
for så å opp til mor hos å drikke enda mer kaffe så startet morroa med snuppa, som endte med at jeg dro hjem å gikk tur med snuppa så hu sovnet. tror faktisk hu sovnet av utmattelse:S

håper ikke det fortsetter...

holder dere på med da jenter å gutter?

Snuppa vårres kan bli sånn hvis u blir sliten, det kan jo faktisk skje for mye i løpet av en dag. Hvis vi farte veldig my og det skjer veldig my, bli hu trøtt, og kan skrik en del.
Det e jo veldig lang tid å være våken fra 9-17..hvis æ forsto dæ rett?

Back
Topp