Hva skjer om jeg...

BølleBella

Elsker forumet
Noen som vet hva som skjer om jeg slenger en golvmatte i vaskemaskina? [8D]
Er det maskina eller tepper som ryker først?
Den er ca 60cm bred og 120cm lang. Sånn passe lett å krølle!

Maskina tåler det nok.
Teppet våger jeg ikke svare på[8D]

Jeg kunne glatt funnet på og teste det.
Har nett vasket masse babyleker, en del i vaskemaskina, og resten i oppvaskmaskina.
Har jeg maskiner til og jobbe for meg, så utnytter jeg de til det fulle[8D]

(ja, noen babyleker gikk i bosset etter vaskemaskinturen, men fin unnskyldning til og stikke på Brio en tur da)[8D]

sikkert maskina[8D] siden det er det dyreste...

Fnis. Jeg tør ikke gjøre det mens sambo er hjemme. Han blir så sur om det går gærli. Og hvis jeg gjør det med "vilje" så blir han ihvertfall sint 
Men hvis jeg tester på et rolig program først så kan jeg utfordre mer etterpå [8D] Hva er det roligste programmet da jenter? Ullvask?

Er det seriøst ingen som har testa det her? [8|]

Da tester vi i morra! [:D]

Har vasket ryer, og det går bra.

banker gulvmatta ute jeg...og blir den tufs...kaster jeg den.....

Jeg gjør alltid det!
Ikke noe problem for hverken maskinen eller matta.. :)

Har en forholdsvis stor baderomsmatte, men den går knakende fint i vaskemaskinen på 60 grader!! Ser helt ny ut etterpå..

ORIGINAL: CIlen

Jeg har 3 ikea matter i gangen, og de tar jeg i maskina samtidig. Så da skulle det vell gå med ditt teppe? Tørr ikke garantere noe. [8D] Lykke til! [;)]

Store tepper pleier jeg å ta ut i snøen å legge med oversia ned mens jeg dasker løs med det jeg måtte ha for hånden. (Har ikke teppebanker) Hvor får man tak i det nå til dags?? Du skal se snøen blir grumsete du. [:'(] Det er mye støvsugeren ikke tar! [:)]

Jeg la egentlig det ene teppet ut i en snøhaug, og skulle banke det med teppebankern. Men jeg glemte meg helt, slapp ut bikkjene og da var det gjort...
Teppet ble leketøy for pøblene, og det er ikke like helt lenger [X(]

Men jeg har fortsatt et teppe jeg kan teste med [:D][:D]

(Teppebanker kjøpte jeg på europris. Ikke den beste kvaliteten, men fant ingen andre steder)

Back
Topp