Hva skjer om en gravid får SI i 2. trimrester

Hilly77

Gift med forumet
Og ikke er vaksinert... jeg har i det lengste draget drøyet om å ikke ta SI vaksinen- er mot den SI vaksinen- fordi jeg har mistanker om par konspirasjons teorier relatert til det( vil ik. starte noe diskusjon om hvorvidt det er det eller ikke) tilbake til poenget hva skjer? kan jeg miste bebisen?

Hvis man blir så dårlig at det står om livet så vil nok legene vurdere å ta ut babyen for å redde mor.

ORIGINAL: Durken

Hvis man blir så dårlig at det står om livet så vil nok legene vurdere å ta ut babyen for å redde mor.

men det ville de nok gjort uansett hva det var...

Hatt svineinfluensaen i 2 trimester jeg, og det gikk helt fint. Alt er tilsynelatende bra med baby også[:)]

Kan du fortelle hva du tenker om vaksinen da?
Eller sende meg pm? Hehe

Lurer veldig[:)]

Har heller ikke tatt den, og er i risikogruppen jeg også...[:o] ( ikke gravid )

ORIGINAL: Refleksheks

Det er det jeg synes er så ille med dette. For de aller, aller fleste - også inkludert gravide - så går det fint!
Synes det er jævlig (for å si det mildt) at det å være gravid skal være ensbetydende med den sikre død - om man ikke tar vaksinen. At faktisk så få dødsfall som det har vært (knyttet til graviditet/etter fødsel) skal være nok til å få ALLE gravide til å frykte for sine liv.
Tenk ALLE som til enhver tid er gravide i dette landet, det er jo ingen gravidpest dette. 
Grrrr!

Amen ! Takk

Takk til alle svar [:)]

Back
Topp