Hei damer, jeg har siden lørdags kveld hatt brun utflod/blod på papiret hver gang jeg tørker... de to første gangen var det ganske mye.. nå er det ikke så mye igjen. Jeg har ingenting i trusa, og heller ingenting i do.
Jeg fikk litt rødt en gang i går etter jeg hadde vært ordentlig på do, men etterpå var tilbake til samme brun fargen.
Jeg opplever ingen smerter i magen/ryggen.
(Beklager detaljer) når jeg på en måte stikker papiret litt opp, komme det litt mørkere farge.
I dag ringte jeg gynekolog som sa jeg måtte rett og slett vente ut uken og teste, da jeg er for tidlig for å kunne se noe på ultralyd uansett (5+1)
Jeg testet sånn en billig test i dag, og den viste ihvertfall fortsatt positiv.
Jeg har hørt om mange som har hatt brunt utflod og at dette som regel er ufarlig, alikevel tenker jeg at jeg har mistet og klarer ikke å roe meg ned med tanken.
Noen som har vært bort i dette?
De fleste sier at når du mister, så vet du det... men jeg er så i tvil.
Jeg fikk litt rødt en gang i går etter jeg hadde vært ordentlig på do, men etterpå var tilbake til samme brun fargen.
Jeg opplever ingen smerter i magen/ryggen.
(Beklager detaljer) når jeg på en måte stikker papiret litt opp, komme det litt mørkere farge.
I dag ringte jeg gynekolog som sa jeg måtte rett og slett vente ut uken og teste, da jeg er for tidlig for å kunne se noe på ultralyd uansett (5+1)
Jeg testet sånn en billig test i dag, og den viste ihvertfall fortsatt positiv.
Jeg har hørt om mange som har hatt brunt utflod og at dette som regel er ufarlig, alikevel tenker jeg at jeg har mistet og klarer ikke å roe meg ned med tanken.
Noen som har vært bort i dette?
De fleste sier at når du mister, så vet du det... men jeg er så i tvil.
Lykke til videre, dette går din veg 
Lykke til videre, god klem til deg