Hva skjer nå da? :D

Rett før mensen får jeg nesten usynlige eltester . Så hadde jeg fått en så sterk el test hadde jeg nok tatt en gtest ;) :)

Nå får jeg forhåpninger her! ;) Men leste et sted at LH stiger før mensen, og at sterk EL-test rett rundt IKM like godt kan bety mensen? Men får jeg den ikke innen butikkene stenger, skal jeg ta en tur og kjøpe :)

EDIT: sjekka det skikkelig opp, og det ser ut som LH holder seg stabilt lavt før mensen.. så dette kan jo virke lovende :)

Jeg har nå hatt 4 dager med veldig positive el tester, og dag 5 og 6 har jeg fått sånne tester som du har nå. Vet ikke hva det kan bety.
Før så ble de nesten helt usynlige rett etter positiv!

Er sikkert veldig individuelt hvor mye LH man har når.. Hvor er du i syklusen? :)

Tok en a1 test nå, ser i mine øyne negativ ut :( noen som har erfaring med de?

ImageUploadedByBV Forum1452361203.277128.jpg

ImageUploadedByBV Forum1452361213.899184.jpg

Æsj, dette var irriterende.

Syns jeg ser noe på den øverste jeg da.. hmm, kjøpte du til å ta i morgentidlig også el?

Syns jeg ser noe på den øverste jeg da.. hmm, kjøpte du til å ta i morgentidlig også el?

Ser du? Det gjør ikke jeg :o og jeg ser vanligvis streker alle andre ikke ser..
Nei gjorde ikke det, dumme meg.. Tenkte siden jeg skulle få mensen idag, at den kom til å bli positiv om det var noe.. Så får vente til mandag!

Er sikkert veldig individuelt hvor mye LH man har når.. Hvor er du i syklusen? :)

Jeg er på cd 18, så jeg er på de dagene jeg skulle hatt el. Nå tok jeg en el test for noen min siden, det blir dag 7 siden jeg fikk den knall positive el testen, men klarer ikke å brstemme meg for om den er positiv eller ikke!

ImageUploadedByBV Forum1452425141.253983.jpg

Noe tegn enda? :D
Jeg er så spent, haha... :p

jeg syns også jeg så noe på den øverste :)

Noe tegn enda? :D
Jeg er så spent, haha... :p

Ingen tegn til TR nei! Våknet med superømme brystvorter og menssmerter da, og det pleier å bety mensen! Men har ikke sett noe til hu enda.. Veldig rart :p

Jeg er på cd 18, så jeg er på de dagene jeg skulle hatt el. Nå tok jeg en el test for noen min siden, det blir dag 7 siden jeg fikk den knall positive el testen, men klarer ikke å brstemme meg for om den er positiv eller ikke!

Vis vedlegget 155382

Hmm... er vertfall NEEESTEN positiv!! :)

Ingen tegn til TR nei! Våknet med superømme brystvorter og menssmerter da, og det pleier å bety mensen! Men har ikke sett noe til hu enda.. Veldig rart :p

Får håpe det er noe på gang ;)

Back
Topp