TakkDu får ligge litt lenger i "aner ikke"-land da
Krysser fingrene for positiv test XX
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkDu får ligge litt lenger i "aner ikke"-land da
Krysser fingrene for positiv test XX
Rett før mensen får jeg nesten usynlige eltester . Så hadde jeg fått en så sterk el test hadde jeg nok tatt en gtest
Rett før mensen får jeg nesten usynlige eltester . Så hadde jeg fått en så sterk el test hadde jeg nok tatt en gtest![]()
![]()
Jeg har nå hatt 4 dager med veldig positive el tester, og dag 5 og 6 har jeg fått sånne tester som du har nå. Vet ikke hva det kan bety.
Før så ble de nesten helt usynlige rett etter positiv!
Syns jeg ser noe på den øverste jeg da.. hmm, kjøpte du til å ta i morgentidlig også el?
Er sikkert veldig individuelt hvor mye LH man har når.. Hvor er du i syklusen?![]()
Noe tegn enda?
Jeg er så spent, haha...![]()
Jeg forstår ikke at du ser noe jegjeg syns også jeg så noe på den øverste![]()
Det forstår jeg godt, for det gjør ikke jeg hellerJeg klarer ikke se noe![]()
Jeg er på cd 18, så jeg er på de dagene jeg skulle hatt el. Nå tok jeg en el test for noen min siden, det blir dag 7 siden jeg fikk den knall positive el testen, men klarer ikke å brstemme meg for om den er positiv eller ikke!
Vis vedlegget 155382
Ingen tegn til TR nei! Våknet med superømme brystvorter og menssmerter da, og det pleier å bety mensen! Men har ikke sett noe til hu enda.. Veldig rart![]()
Får håpe det er noe på gang![]()