Hva skjer nå da? *amming*

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Har hatt masse masse melk. I natt måtte jeg legge snuppa til hver time ca. I kveld prøvde jeg å pumpe meg og fikk bare ut 30 Ml på begge puppene. Mister jeg melka nå eller??
Ikke rart hun har vært sulten! Får dårlig samvittighet :(

Det at du bare får ut 30 med pumpe betyr ikke at hun ikke får ut mer. Bare legg henne til så ofte hun har behov. :) Økedøgn kanskje?

Sikkert økedøgn, og 30 ml er mer enn jeg får ut på ene puppen, der kommer det nada! :-) Hun slurper i seg, men jeg får ikke noe ut.

Ja kan virke som Økedøgn.
Kan det da være at hun har Sugd ut det meste?
Har pumpet meg før og Da har glassene rent over så mye har det vært.

Jeg klarer ikke pumpe noe, som regel. Men når jeg veide før og etter amming hadde hun drukket 75 ml. Så det trenger ikke ha noe å si.

Økedøgn + at melka er seig på natt fordi den er fetere. Da blir baby mettere av den og produksjonen økes når hun jobber hardere for den. Du kan jo veie henne på helsestasjonen om du er usikker?

Jeg får heller ikke ut mer enn det når jeg pumper, litt mer når jeg håndmelker. Men hun får i seg mye mer når hun suger selv.

Helsesøster var hos meg i dag! Hun har lagt på seg 340 g på ei uke. Helsesøster var veeeeldig fornøyd så da stresser ikke jeg med det :-)

Helt normalt å ikke få ut så nye ved pumping... Betyr ikke at babyen ikke får ut noe... ;)

Det er veldig vanskelig å pumpe seh på kvelden. Skal man gå ut noe må man ta det på morgen:)

Back
Topp