Hva skjer med terminliste?

Masemamma 2009/2011

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Januarskatter 2015
VIP
Kan noen lage en ny også kan vi fjerne de 2 vi hr stående på topptråder?
Den ene er jo utdatert ifht at det er menstermin og den andre er jo ikke ordnet i deg hele tatt?!
Er evt SoloR her enda?

Kan godt lage ny jeg om den oul terminlista aldri blir oppdatert .. Let me know om det er ønskelig!:)

Gi beskjed til meg om jeg skal fjerne/løse topptråder :-)

Jeg la inn min OUL forrige uke, og den er på plass, så må ha blitt oppdatert siste uks i hvertfall..

Ser ut til at det er noe galt med min babyverden app, for når jeg er på appen så står det kun datoer på OUL terminlista. Men nå er jeg på PC og den ser grei ut.
Kan dere andre sjekke at den er grei, evt SoloR si ifra?
For da kan vel iallefall moderator slette den gamle terminlista som var med menstermin?

Ser ut til at det er noe galt med min babyverden app, for når jeg er på appen så står det kun datoer på OUL terminlista. Men nå er jeg på PC og den ser grei ut.
Kan dere andre sjekke at den er grei, evt SoloR si ifra?
For da kan vel iallefall moderator slette den gamle terminlista som var med menstermin?

Slik har jeg det også, bare jeg er aldri innpå fra noe annet enn telefon, så hos meg er den ikke oppdatert på noe vis.. Er nokk appen som gjør det ..

Hos meg står det at listen ikke er oppdatert siden 10.okt. Så alle som har skrevet etter det har ikke kommet med ;)

Back
Topp