Hva skjer med teksten?

Tove81

Elsker forumet
under tickeren min og bilde så har jeg skevet min sladrevenn og når jeg skriver navnet og lagrer det så forsvinner en bokstav! Hvorfor skjer dette? noen flere som er plaget med dette?

Hmm... kan det være at du ikke har plass til den siste bokstaven? Er visst en grense på hvor mange tegn man kan ha i signaturen sin. 

ORIGINAL: Surita

Hmm... kan det være at du ikke har plass til den siste bokstaven? Er visst en grense på hvor mange tegn man kan ha i signaturen sin. 

Om det ikke er plass til mer så kan jeg gjerne hete Tre blir fir altså[;)]

Ja men før fikk jeg med hele teksten.. dette skjedde etter jeg endret tickeren nå.. du har jo flere ord enn meg i teksen og du får med både meg og din andre sladrevenn;-)

hmm..nei, neimen om jeg vet. Du lagde vel bare en ny ticker så det skulle jo ikke ha noe å si. Aner ikke, kanskje du får prøve en gang til? Lykke til i alle fall[:D]

Det som er greia er jo at en ticker regnes ikke som bare ett tegn... den teller alle tegnene som skal til i koden for å få opp tickeren... så hvis du har bytta til en ticker der det var mer tegn i koden faller den siste bokstaven i det du har skrevet ut fordi den ikke er plass til.

Sjekk over kodene til tickerene dine... kan hende du kan fjerne noe der så du får plass til mer. [;)]

Back
Topp