Hva skjer med Skrållantreffet da?

ORIGINAL: suki

Ble satt opp på senvakt ja, og ingen å bytte med. Så det var jo kjipt! Hadde vært så gøy å treffe skrållan m/barn (og dere andre også), men får vel ta det igjen en annen gang.

Hvis samboern din skal jobbe en stund i oslo, tar du kanskje en oslotur igjen senere engang?

Æsj, så kjedelig!! [&o][&o]
Ja, vi vet jo aldri når vi plutselig dukker opp igjen [:)]

Det var dumt da Suki[&o]

Hvilket klokkeslett skal vi møtes da?

Tre? Fire? Fem?

Skal vi bestille bord kanskje, bare sånn i tilfelle....?

ORIGINAL: WZ

Tre? Fire? Fem?

Skal vi bestille bord kanskje, bare sånn i tilfelle....?

Ja, bestille bord er vel greit. Fikser du det kanskje?

Klokkeslett er akkurat det samme for meg[:)]

Klokkeslett er det samme for meg også, men om vi møtes kl 15, så har vi jo gooood tid før ungene skal sove [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Klokkeslett er det samme for meg også, men om vi møtes kl 15, så har vi jo gooood tid før ungene skal sove [:)]

15 er greit[:)] Så kan jo evnet Mc Baby bare komme når hun rekker.

ORIGINAL: Looney

15 er greit[:)] Så kan jo evnet Mc Baby bare komme når hun rekker.

Jupps! [:)]

Jeg kan bestille bord, men da må noen ta en opptelling på hvor mange vi blir.
5 voksne og en haug med kids?

Ja, vi blir vel ikke flere enn 5 voksne og et busslass med unger?

Silly kanskje vil være med? Skal høre med henne på facebook jeg!

Silly er med! [:D]

Looney er med

+ Skrållan
+ Wz
+ McBaby?
+Shoppis?

Da får vi vel 6 voksne og en skokk med unger[:)]

ORIGINAL: mandy4

E og vil være med[:(]

Billige flybilletter nå [;)]

Looney er med

+ Skrållan
+ Wz
+ McBaby?
+Shoppis?

Jeg håper jeg får det til men det er mulig jeg må jobbe til 18.00. Hvis ikke er jeg ferdig 16.00, da rekker vi å være i byen til 17.00. Går det bra eller blir 17 seint?

ORIGINAL: McBaby

Looney er med

+ Skrållan
+ Wz
+ McBaby?
+Shoppis?

Jeg håper jeg får det til men det er mulig jeg må jobbe til 18.00. Hvis ikke er jeg ferdig 16.00, da rekker vi å være i byen til 17.00. Går det bra eller blir 17 seint?

det er fint for oss!

Looney er med

+ Skrållan
+ Wz
+ McBaby?
+Shoppis?

det er fint for oss!

Vi er jo der vi[:)][:)]

Looney er med

+ Skrållan
+ Wz
+ McBaby?
+Shoppis?

det er fint for oss!

Vi er jo der vi[:)][:)]

[:D][:D]

Huff måte begynne med astmamedisiner på Olivia i dag [&o] Hun surkler veldig, men det er jo på en måte ikke farlig å ta henne med ut. I dag er jeg bare så sltien etter en våkennatt + ja veeeldig mye utlegg i medisiner på minsta samt en IKKE forventa nrk lisens[8|]

MEN, dette vil jeg virkelig være med på å skal manne meg opp til i morgen! Hehe..[:D]

ORIGINAL: SillyDilly

Huff måte begynne med astmamedisiner på Olivia i dag [&o] Hun surkler veldig, men det er jo på en måte ikke farlig å ta henne med ut. I dag er jeg bare så sltien etter en våkennatt + ja veeeldig mye utlegg i medisiner på minsta samt en IKKE forventa nrk lisens[8|]

MEN, dette vil jeg virkelig være med på å skal manne meg opp til i morgen! Hehe..[:D]

Håper du kommer! [:)][:)] Har to snørrete hosteunger jeg også, men vi sitter ikke inne for det, hehe. Ida har nettopp begynt med astmamedisin hun også... [:)] Og pengene skal du ikke tenke på, vi kjører da spleiselag, så blir det ikke så dyrt! [:)]

ÅÅåååååå! Jeg kan ikke komme. [&o][:(] Jobber sent i morra, altså til 18.00 og da rekker jeg ikke til byen før 19 og det blir for sent. [&o]
Jeg kan ikke endre på den vakta heller....

Men dere får kose dere masse og ta bilder sånn at jeg får se. [:)]

Ååånei! [&o][&o] så dumt! Men full forståelse, vi får ta det igjen ved en senere anledning!

Ser på generell at Looney har ramla på isen i dag, så håper hun har det fint og kan komme i morgen, ellers blir det vel bare meg, WZ og Shoppis?

Back
Topp