Hva skjer med puppene til gravide og mammaer?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Size matters – eller?
– Det er ikke størrelsen på brystene som avgjør om man har mye melk eller ikke – men antall melkekjertler og melkeganger. Har man store bryster, er det mer fettvev, og ikke nødvendigvis flere melkekjertler, sier jordmoren.

Hvor store brystene varierer fra kvinne til kvinne, og det kan være påvirket av kroppsstørrelsen til mor. Mødre uten synlige bryst kan også produsere melk.

Les om brystene her

Merket noen forskjell?

Har ikke merka så stor forskjell enda. Litt tyngre og enda fastere kanskje, men liten forskjell i størrelse. Har ikke måttet kjøpt nye bher riktig enda hvertfall :)
Større brystvorter, ømme bryst, større blodårer.

opp i cup og rundt :/ sliter med å finne en som ikke gnager seg inn i huden rundt :/

Mine har blitt litt større, men har ikke måttet bytte bh str enda :P men må vel det etterhvert hvis de blir enda større :P

Mine er kanskje mere fastere og brystvortene er en del forandret men eller ikke noe spesielt større eller noe :P

De har endret seg ja, kjøpte ny bh igår - endelig! opp 1-2 strl. avhengig av bh.

Kjøper dere amme bh nå?

De har endret seg ja, kjøpte ny bh igår - endelig! opp 1-2 strl. avhengig av bh.

Kjøper dere amme bh nå?
Jeg avventer litt med amme bh enda.. Aner ikke hvor mye de vil vokse mot fødsel, og når amminga har starta opp :D Kjøper vel en når jeg går ut i permisjon tenker jeg. Så får jeg heller finne en som er hakket større til de første dagene med amming :) Litt vanskelig dette når jeg har null erfaring fra før :P

Back
Topp