Hva skjer med meg?

**Snøkrystall**

Betatt av forumet
Regelmessige Sammentrekninger i tre timer.. Fra 5-8... Ett minutt varte de, kom hver 4. Minutt... Så stod eg opp og alt slutta... Herrefred.... Er jo på overtid, kan d ikke bare forsette? Hva skjer?? Nå har eg låge i senga å sove igjen, men ingenting!!!!

huff så kjedelig!
gleden i det hele er jo at snart er babyen ute, livmora jobber iallefall :-)

Ja men hva skal eg gjør!? Sove? Ligge iro? Bevege meg?

Hadde nok gått og stått litt jeg da, og så heller tidlig i seng i kveld. Så hadde jeg satset på å være ferdig i morgen. Masse lykke til. Uansett så er du nærmere å få møte baby lille;)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Hei hei :) vil bare anbefale en ting, å det e å sove menst du kan. Når det først begynner så e det null søvn , å man trenger virkelig den energien man kan få ;) jeg sov ikke å det endte i to døgn uten søvn :p (man blir syykt gira etter fødselen)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvordan går det her? Om du ikke får sove en time eller to, så anbefales det å vugge fra side til side (funka bra for meg). Men enig i at søvn lønner seg. I tillegg så hjelper det vel på å komme ordentlig i gang om man klarer å sove?

Har sove masse masse masse!!!

Gått noen små turer...

Prøvd å holde litt orden i hus..

Forsatt her...

Dritt lei

Jeg har jo hatt veldig sånn av-på rier med alle barna. Når jeg har spurt ulike JM sier de alltid at "bare legg deg, det blir fødsel når det blir fødsel og du trenger kreftene". Men denne gang spurte jeg en lege som sa at det er en grunn for at man beordrer sengeleie ved premature rier- å bevege seg kan ikke gjøre noe annet enn å framskynde fødsel! Hold deg på beina, hvile kan du gjøre en annen gang... Sa hun. Og jeg tenker det er logisk nok. Men du skal jo ikke tappe deg helt for krefter heller...!

Back
Topp