mw87
Blir kjent med forumet
Huff.. Vet ikke helt hva som skjer med meg for tiden.. :-/ I to netter nå så har jeg så å si nesten grått meg til søvn. Og det pga masse tanker oppi hodet. Første natta var enkelt å greit fordi jeg kjente at jeg begynte å stresse, med tanke på handling av diverse, hva trenger jeg osv. Og det å vite at vi ikke har råd til å kjøpe noe før neste lønning kommer. Og i tillegg så merker jeg at jeg kan havne langt ned når det gjelder meg og min samboer. Greia er at jeg har ikke mista noe form for sex lyst i svangerskapet. Men det har tydeligvis han! Jeg må faktisk mase om å få noe, og hvis jeg nevner kos.. Da grynter han å lager grimaser og vil ikke.. Det er kjempelenge siden vi hadde sex, og den gangen var han full. Han må faktisk være full for å kunne ha sex med meg! :-(
Merker at dette gjør noe med selvbilde mitt, har lissom ikke hatt sånn kjempebra selvbilde før heller, og merker at når han ikke vil, da blir jeg skikkelig nedfor.. Og tankene dukker opp og jeg begynner å gråte og gråte..
Han synes rett å slett at det er ekkelt med den store magen.. Og når han sier det.. Vel.. Jeg blir ikke særlig glad i magen min jeg heller... :-(
Dette ble ett langt og teit innlegg, men følte at jeg måtte få det ut ett eller annet sted... Måtte stå opp fra senga i sted, gå på badet og satt der å gråt i mørket..
Dritt!! :-(