Hva skjer med magen min?

*IdaTherese*

Elsker forumet
Jeg syns at magen min har stagnert helt. Den vokste fort og merket nesten forskjell for hver dag, men nå syns jeg nesten magen har blitt mindre! Ikke blitt noe særlig større på to uker hvertfall.
Noen fler som har "voksestopp"? Mulig det bare er meg som ser feil. For var hos legen forrige uke, og symfysemålet lå da akkurat der det skulle. Men det plager meg at jeg føler at magen ikke vokser lenger.. [&:]
Noen fler som tenker sånn?

ORIGINAL: *IdaTherese*

Jeg syns at magen min har stagnert helt. Den vokste fort og merket nesten forskjell for hver dag, men nå syns jeg nesten magen har blitt mindre! Ikke blitt noe særlig større på to uker hvertfall.
Noen fler som har "voksestopp"? Mulig det bare er meg som ser feil. For var hos legen forrige uke, og symfysemålet lå da akkurat der det skulle. Men det plager meg at jeg føler at magen ikke vokser lenger.. [&:]

Min er også sånn fortiden føler jeg..men bebien vokser å magemålet også...

Magen din kan jo synke litt underveis, å den vil nok bli støre å større for hver dag skal du se... soppen i magen skal jo bli noen kg [;)] Å da trenger den plass.!

True! Har fortsatt god tid til å vokse og bli stor på og, men vil så gjerne se at magen vokser hele tiden. Hehe[;)]

he he jeg også.. MEN den blir nok stor å tung tidsnok.. [:)]

Helt sikkert[:D]

Føler det sånn jeg også.

hehe, sånn har jeg følt det også. MEN i dag har jeg vært hos jm, og det var visst heilt feil. Ligger LANGT over gjennomsnittet på SF mål. Har på 29. sist kontroll for 4 uker siden var det 22... Men den på 29 låg langt over den røde streken. Men ikke lagt så mye på meg da, så det var jo bra ;)

ORIGINAL: *IdaTherese*

du vokser nok med du legger nok ikke like godt merke til det nå, for de vokser kanskje ikke like mye [;)] magen min vokser ikke super mye å den heller selv om livmoren blir større og større [;)] men er litt glad for det jeg for trenger ikke få så mye større mage he he he[:D]

Tror det er ganske normalt at man får en liten "vokststopp".
Jeg hadde det fra uke 21 til 25, hvor magen ikke ble noe tydelig større, men det ar tatt seg opp igjen nå [:)]

Ok. Ja, er vel normalt at magen ikke vokser like mye gjennom hele svangerskapet, for ellers hadde jeg vel sett høygravid ut snart[:)] Men håper jeg merker litt forskjell snart igjen. Sambo sier han syns magen blir større, men det tror jeg han sier bare for å trøste![8D] Hehe!
Tar seg vel litt opp etterhvert[:)]

Slik følte jeg det med førstemann[:D] Sluttet å vokse i uke 29, men magemålet voks fortsatt.. Kanskje det er bare vi som ikke ser det?

magen vokser oppover.. etterhvert vil den vokse utover også!!

Back
Topp