Hva skjer med huden min ?

Dorrisen

Andre møte med forumet
Fått masse utslett på kroppen, startet med småkløende utslett bak på lårene og nå har det spredd seg til armer, sidene og nederst på magen. Har Vært på ferie i Tyrkia, og det begynte 2 dager før jeg reiste hjem... og nesten blitt verre og mer utslett de siste dagen. Noen som har det samme eller vet noe om dette? Er litt slitsomt...

Har ingen anelse, ville tatt en tur til legen. Kan være noe du har fått i Tyrkia.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

elveblest,prøv antihistamin

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Som soletti skriver, elveblest kan være et alternativ. Er utslettet på samme sted hele tiden, eller flytter det på seg og forsvinner og dukker opp litt om en annen? Med elveblest kan det se ut som om man har blitt brent av brennesle. Det kan være en allergisk reaksjon på noe du har spist, eller en reaksjon på temperatur, stress osv osv. Antihistaminer hjelper :)

Ja det kan se litt ut som brennesle egentlig. Håper bare det ikke er svangerskapskløe. Tar meg en tur til legen til mandag uansett :) takk for svar. :)

Ja det kan se litt ut som brennesle egentlig. Håper bare det ikke er svangerskapskløe. Tar meg en tur til legen til mandag uansett :) takk for svar. :)
D er hovedsakelig klør i håndflatene og føttene ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Fått masse utslett på kroppen, startet med småkløende utslett bak på lårene og nå har det spredd seg til armer, sidene og nederst på magen. Har Vært på ferie i Tyrkia, og det begynte 2 dager før jeg reiste hjem... og nesten blitt verre og mer utslett de siste dagen. Noen som har det samme eller vet noe om dette? Er litt slitsomt...

Eg fikk sprøyte i rumpa pga intense eksem/kløe plage sist vi var i Tyrkia! Ingenting hjalp, ikkje ein gong hydrokortison.. :( Mulig det var kombinert med massasjeolje og soleksem som gjorde utslaget men fy so forferdelig vondt det var! Heile ferien min blei ødelagt :( eg trur at om du holder deg vekke fra sola og ikkje svetter so mykje i denne varmen so vil det gå over av seg sjølv. Problemet mitt var at eg hadde 10 dagar igjen der nere før vi skulle heim. Men det må ha vert litt av ein hestekur i den sprøyta for det tok under to timer før all kløe og svie forsvant :) eg ville nok tatt meg ein tur til legen her heime eg, so e du på den sikre sia! :) masse lykke til! Det e ikkje noko godt :(

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Back
Topp