Hva skjer med blæra?!

Rock Mommy

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Tisser hele tiden! Har ikke drukket noe siden kl 7 i morrest, men er på do sikkert 5-10 ganger i timen! Blir gal for det kjennes som et konstant lite press på blæra.... Andre??

Uvi eller irritert blære?

Gravide har ofte lite symptomer på UVI, fikk jeg beskjed om. Jeg satt å mente å jeg var frisk å det var jeg gitt ;-) men det er fort gjort å levere inn en urinprøve for å utelukke. Kroppen kvitter seg med avfallsstoffer..

Er 7 uker på vei og tisser merkbart mye mere enn før! Må gjerne opp 2-3 ganger hver natt og tisse, men nå drikker jeg nok endel mer enn deg og da, sikkert ett glass vann i timen hele dagen på jobb. Allikevel, mye mer tissing enn før :) Har lest at dette er vanlig også, så jeg bekymrer meg ikke :_rr

Du kan evt kjøpe selvtest for uvi :) jeg merket ikke uvi før jeg uregelmessige tak over nyrene sist jeg var gravid...

Er 7 uker på vei og tisser merkbart mye mere enn før! Må gjerne opp 2-3 ganger hver natt og tisse, men nå drikker jeg nok endel mer enn deg og da, sikkert ett glass vann i timen hele dagen på jobb. Allikevel, mye mer tissing enn før :) Har lest at dette er vanlig også, så jeg bekymrer meg ikke :_rr
Signerer denne :-)

Jeg tisser mye mer enn før, hormoner som gjør det :)

Å tisse mer er vanlig.
Se Babyverden sin "til mor! for uke 9 :-)

Jeg hadde det også slik en stund, men nå har det heldigvis normalisert seg igjen :)
Er vel noe med at livmora presser på blæra før den kommer lengre opp?

Å tisse mer er vanlig. Jeg tisser 2-3 ganger i timen. Musklene i underlivet slapper av for å gjøre plass til babyen. Derfor tisser man mer. Men hvis du tisser enda mer er det nok lurt å sjekke for uvi

Sjekker for uvi imorra, har klaget litt på ryggsmerter de siste dagene og blæra føles rar :-p takk for tips, hadde aldri tenkt uvi

Jeg må å tisse hele tiden. 2 ganger hver natt og ca hver 3 time sjekket urinen i går, negativ☺️

Var uvi ja,antibiotika i 5 dager! Takk for tips iallefall jeg hadde bare gått videre med det uten å sjekke :-S

Back
Topp