hva skjer m vekten

tafas

Elsker forumet
når man blir smalere i midjen..mener da de slankepillne som får deg til å gå ned noen størrelser? ell rockering å sånn. går man oxo ned i vekt eller kun mindre størrelser som det er snakk om? går det ann å gå ned i størrelser uten å påvirke vekten, noen som har forklaring?[8|][:)]

Fatter ikke helt...?

Slankepillene heter?

Du vil ned i str, men ikke ned i vekt, eller?
Trening og godt kosthold kan stramme opp kroppen men holde vekta.

Rockeringen forminsker mage og midje i cm, men man kan jo også gå ned kg av det for det er jo trening.

Om du trener styrke vil du se at du minsker i cm, men vekta blir den samme som regel(finns unntak da)
Da bygger kroppen muskelmasse og muskelmasse er tungt og forbrenner fett.
perfekt måte å stramme opp på da musklene løfter det slappe.
Eg fikk vekk cellulittene på rumpa etter eg kjørte på med knebøy, rumpa ble løftet av musklene og cellulittene ble glattet ut[:D] Viktig å få i seg nok protein også da[:)]

ORIGINAL: StinkiStini

Fatter ikke helt...?

Slankepillene heter?

Du vil ned i str, men ikke ned i vekt, eller?
Trening og godt kosthold kan stramme opp kroppen men holde vekta.

Rockeringen forminsker mage og midje i cm, men man kan jo også gå ned kg av det for det er jo trening.
[/
quote]

ok, for jeg skjønte ikke helt når det er snakk om smal midjie uten at d blir nevnt reduksjon av vekten..bare lurte på dette..for noen sier at de går inn noen cm i medje, men ikke går ned i vekt..dårlig formulert[&:] 

ORIGINAL: zarafina

Om du trener styrke vil du se at du minsker i cm, men vekta blir den samme som regel(finns unntak da)
Da bygger kroppen muskelmasse og muskelmasse er tungt og forbrenner fett.
perfekt måte å stramme opp på da musklene løfter det slappe.
Eg fikk vekk cellulittene på rumpa etter eg kjørte på med knebøy, rumpa ble løftet av musklene og cellulittene ble glattet ut[:D] Viktig å få i seg nok protein også da[:)]

bra forklart, takk[:)]

Back
Topp