Hva skjer idag?

x1xangelica

Elsker forumet
Her skjer det ikke så mye enda. Ikke så rart når klokka bare er 7.30. Men jeg skal ut å kjøpe meg ny mobil idag, rydde litt videre i kaoset våres og se om jeg får kjørt gubben på jobb. Har ikke blitt helt trygg på å kjøre her enda, så vi får se hvordan det går [&:]

Hva har dere gjort idag eller hva har dere planer om?

I dag har jeg vert på besøk med bestefaren min, og der va søskenbarna mine som også har babyer.. [:)] Så det ble et aldri så lite "slektstreff".. Akkurat nå holder jeg på å printe ut noen bilder på fotoskriver`n, men skal snart til å bade små`n åsså er det vel noe grøt-søling etterpå [:D] 

idag har meg og tor henrik vært ute hos bestemor og bestefar på besøk..der holdt di på å slå kornet..så der va masse store maskiner å se på! så har vi laga middag til far, når han kom hjem fra jobb..ellers har vi lekt å kost oss [:D]

I dag er har jeg og Sara vært på Hamar på besøk hos ei venninne. Kjøreturen tilbake var helt forferdelig, måtte stoppe 3 ganger på den korte turen fra Hamar til Oslo... Sara er ikke så veldig glad i å kjøre bil. Men var veldig koselig å være på besøk [:)] Nå har hun endelig sovna, stakkar..

Back
Topp