Hva skjer idag?

Jobb, krige og shopping. Sjefen over alle sjefer komner neste uke hit. Å da må alle gå i blyantskjørt, kjole eller dress. Eller må ikke, men man føler seg dum uten :p
Viktig å pynte seg for sjefen!:p
 
vi skal i åpen barnehage nå straks.
Oxo er det vist til for å levere regnskap så je må ta ett skippertak med det mens vesla sover i dag :p
og ellers tror je at je skulle ha vasket litt, men det blir nok utsatt så je rekker å være her litt oxo :p
Ha det gøy i åpen barnehage:D
Og du, vasken får fint vente:p
 
Tenkte å ta en tlf til barnehagen jeg har satt som førstevalg og høre om vi kan komme opp en dag for å se. Og så skal jeg på toys r us og kjøpe babyhuske for å ha ute her:)
 
Tenkte å ta en tlf til barnehagen jeg har satt som førstevalg og høre om vi kan komme opp en dag for å se. Og så skal jeg på toys r us og kjøpe babyhuske for å ha ute her:)
KOSELIG MED BARNEHAGEBESØK DA:D
OG MORO MED SHOPPING!
 
Tja håper å komme oss litt ut, har fått kontakt med hs da og forhåpentligvis får vi time neste uke :D
 
Har en legetime i dag også er det babysvømming i efta :)
 
Jeg skal kjøre til søsteren min, også en tur til en annen søster og være hos de par uker :)
Jeg føler at jeg ikke får vært så aktiv som jeg skulle ønske..:-( har derfor spurt Janet om jeg får lov å trekke meg, så slipper jeg ha dårlig samvittighet for å dra ned snittet:-(
 
Back
Topp