Hva skjer idag da?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg skal...
Få tatt bilde av snuppa, med og uten dåpskjole. Til bordkort og kakebilde (om jeg ikke er for sen) og sånn til dåpen.

Og en seksårsdag i ettermiddag.

Jeg må også få tatt kakebilde snart.. Ellers skal jeg på møte i barnehagen og får middagsgjester. Må derfor rydde litt hjemme også:)

I dag skal jeg besøke en venninne og gå en tur i det deilige solskinnet. Jeg får låne en haug med småvaser av henne som jeg skal bruke til å pynte bordene med i dåpen. Vi har dåp til helgen, så jeg har tusen tanker i hodet!

Jeg lurer på hva det blir av barselsgruppa vår... Ble en gang, avtalte annenhver uke, men hun som skulle ha neste passet det ikke for sist uke, så det skulle bli denne, men jeg har ikke hørt noe mer...

I dag skal vi kose oss med tur i det fine været!:) også blir det litt mer planlegging og ordning til dåpen neste helg :D hjelpes så fort tiden går!

I dag skal vi på shopping med mormor og oldemor. Fire generasjoner på tur:) så skal frøkna på ny time til osteopat.

Vi er akkurat kommet hjem fra 3månederskontroll på helsestasjonen. Lille gutt har fått vaksiner, så blir nok en rolig dag på oss. Husvask, VM i skiskyting og avslapping på sofaen :)

Tur med en venninne. Nydelig vær her i dag og det må man utnytte :)

Idag må jeg få prøvd å ryddet litt etter dåpshelg (står endel ting utover fortsatt) - men været er heeelt nydelig så nå har vi faktisk vært ut på trilletur :)

Får besøk av et par kolleger/venninner til middag i dag, så frem til det så går jeg bare og smårydder og ordner litt. Skal bake foccacia og lage kyllingsalat. Bakte brownies i går :)

Dro ut på en times trilletur og mens lillegutt sov videre fikk jeg luftet litt i huset, vasket klær og frisert ned litt "ugress" ute rundt husene :) Herlig med sol, nesten vindstille og mange gode varmegrader :D

I dag har vi vært å gått tur i Torrevieja i Spania. Nå harvi nettopp spist middag i leiligheten og skal slappe av litt før vi skal gå tur i ettermiddag.
Så deilig!!
Vi har vært på helsestasjonen, men snuppa har blitt forkjølet-IGJEN, så vaksinene måtte utsettes til neste uke...

Idag slapper jeg av hjemme! Hatt besøk av ei venninne. Godt en liten tur og nå slapper jeg av mens gubbe lager middag :D

Back
Topp