Jeg også...Savner den tiden jeg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også...Savner den tiden jeg...
Jeg også...
Fordi?Veldig vemodig og tenke på at det antagelig aldri skjer igjen![]()
Fordi?
Vil tro det er litt trist følelse ja. Jeg har bare ei, og vil nok ha flerjeg har tre barn allerede, er ikke så ung som jeg en gang var og ja, tror jeg må slå meg til ro med at det ikke blir flere nå.
Kan bli flere. Man vet aldri. Jeg er gla jeg er ferdig. Så litt vanskelig å se det den andre veien.jeg har tre barn allerede, er ikke så ung som jeg en gang var og ja, tror jeg må slå meg til ro med at det ikke blir flere nå.
Stemmer for et nurk tilHåper s blir flere her og.. Men føler alderen, og tenker at je ikke har allverdens m tid.. Så vi får se
Hvis jeg skal ha en til kommer jeg til å tenke mer på om det blir velskapt eller ikke. Og få friske unger er ingen selvfølgeå gå med en sånn bekymring er jo ikke noe moro
Tenker jeg også. Det er bare ingen selvfølge!! Jeg vet jeg kommer til å elske barnet mitt uansett, men nan blir så trist og lei seg fordi man vet hva ungen "går glipp" av i det normale liv.Der har du et godt poeng. Jeg har fått tre friske barn (eldste har endel plager, men det er ikke fysisk betinget) og hvor mange ganger kan man ha flaks?
Tenker jeg også. Det er bare ingen selvfølge!! Jeg vet jeg kommer til å elske barnet mitt uansett, men nan blir så trist og lei seg fordi man vet hva ungen "går glipp" av i det normale liv.
Huff det er fælt å tenke på syns jeg!!! Vi får håpe det går fint om vi skulle få fler.