Hva skjer i dag da jenter? ??

Atannia

Gift med forumet
Her sykehuset, så manuell terapeuten. Pluss gubbe vil kaste oss ut fir han vil gjøre hus arbeid.

Her blir d babysangavslutning i kirka, og trilletur i sola etterpå:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har vært på jobb for siste gang her. Nå "hjemme" og skal pakke siste bit. Fish'n chips til middag og forhåpentligvis litt tid til å slappe av før kvelden før den lange reisa hjem :confused:

Her skal jeg ha kurs kl 12, så må reise herfra ved 1030 tiden. Skal ha med meg mathea :)

Da var man ferdig på sykehuset, endte med at fastlegen min måtte komme og finne livmore tappen min. Ho fant ingenting ho som var der.

I dag må jeg få handlet inn til de neste ukene, har utsatt og utsatt og utsatt...
Men, først skal eksen skifte dekk på bilen, satser på at jeg ikke er borte så veldig mye etter kl 12 i dag.. Skravlesåmassedukandøgnet må brukes godt!

Skal bare slappe av i hele dag.. vi er fortsatt syke, så prøver og ta det mest mulig med ro for og bli frisk innen 16 mai.

Må vel gjøre litt husarbeid, det har blitt forsømt den siste uka, så har nok å ta av :P Ellers bare kose meg med snuppa :D

Stikker til manuell terapeuten nå. Har en veldig pratsom trym i dag.

I dag har vi vært ned til byen, Gjøvik, og møtt ei venninne som har igjen 8 uker av svangerskapet. Skal si spenningen ho har nå kjente jeg veldig godt igjen :) i ettermiddag har vi vært på babysvømming.

I dag har vi vært ned til byen, Gjøvik, og møtt ei venninne som har igjen 8 uker av svangerskapet. Skal si spenningen ho har nå kjente jeg veldig godt igjen :) i ettermiddag har vi vært på babysvømming.

Savner den tiden jeg...

Jatakk d har vi:) var veldig koselig på babysangavslutning, Marie fikk diplom og en koselig bok m nattafortellinger.

Back
Topp