Hva skjer hos dere ikveld?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Her har kjæresten min dratt ut med ett par kompiser noe jeg syns er helt greit i og med at om 6 måneder så er lille nurket født og han ikke kan gjøre slikt når han selv ønsker :-) så i kveld skal jeg rett og slett slappe av med idol på tv'n, i tillegg er jeg kvalm så det er ikke mye jeg orker å gjør nå :-) skal ned på rema 1000 nå og kjøpe klementiner, syns det er såå godt også lukter så godt! :-)
Så hva driver dere på med ikveld? :-)

Netopp spilt spill med døtrene mine og nå skal minste legges, og vi andre skal se på idol :)

Vi har fyrt i peisen, spist grillede kyllingvinger og smash, og nå ser mannen top gear og jeg henger på babyverden i armkroken hans mens vi drikker cola zero ;) Magen ser høygravid ut etter maten selv om jeg ikke har spist så mye. :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har fyrt i peisen, spist grillede kyllingvinger og smash, og nå ser mannen top gear og jeg henger på babyverden i armkroken hans mens vi drikker cola zero ;) Magen ser høygravid ut etter maten selv om jeg ikke har spist så mye. :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, jeg spiste nettopp taco og så plutselig veldig gravid ut, så ihvertfall ut som jeg var bikket 20 uker på vei :-) skikkelig oppblåst :-P

Har sett serie med mannen og har akkurat satt på idol. Vurderer å finne noe salt, men vet ikke om jeg tør å gå på kjøkkenet :P

Ligger rett ut på sofaen:) sendt samboer ut, er så kvalm at er ikke koselig å være hjemme med meg engang....

Jeg sitter på sofaen og ser på tv. Akkurat spist hjemmelaget brokkoli og blomkål suppe, nam nam. Nå blir det kanskje litt små godt om magen tillater det ;)

Vært å gått en times tur med kjæresten og bikkja.. nå er det sofa og idol :-)

Her har jeg lagt meg, mens mannen er nede alene ;) så utrolig lite energi...

Kjæresten min er også ute med kompiser i kveld, unner han det :) Jeg har sett idol og har nå funnet senga, ble plutselig så trøtt :)

Mannen er med kompiser og jeg har to småtroll i senga som har fått høstforkjølelse.
Ellers så har jeg sett big brother opptak fra uka som var :-P

Ser på film med mannen, og smaker på en alkoholfri rødvin som ikke var så verst :)
Han har røykepause nå :p

Her skjer Senkveld ;)

Back
Topp