hva skjer hos dere idag?

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Jeg og guttungen har jo ferie mens pappaen jobber fremdeles ! så det blir jo noen lange dager iblandt.. !
Idag har solen tittet frem og en god tempratur, sååå idag stikker vi en tur til dyreparken og er vi heldige får vi kanskje truffet på selveste kaptein sabeltann :p (guttenungen er helt sabeltann frelst)
Hva skal dere finne på for noe idag da? :D

Vi bor jo i nærheten og jeg holder på å få heteslag tror jeg! Vi sløver inne for det er så varmt ute!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vi bor jo i nærheten og jeg holder på å få heteslag tror jeg! Vi sløver inne for det er så varmt ute!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Ja er ekstremt varmt ! Godt av det er litt skygge noen steder :D

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Sløver inne. Minsten sover og størsten er med besteforeldrene. Deilig at det er litt vind hos oss i dag, var veldig varmt i går.

Vi koser oss inne:) Jeg får ikke gått ut døra uten å bli dårlig:( Husker i fjor når jeg var høygravid på disse tider.. veit ikke hva som er værst jeg:p

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡

Last edited:
Minsten(som har feber) og jeg er hjemme og slapper av. Vært såå trøtt den uka her. Eldste er i barnehagen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har sendt mann og barn på stranda :) Ligger inne på sofaen og nesten døør av varme, knasker frosne jordbær for og kjøle meg ned og ser på tv :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp