Snøjenta
Forumet er livet
har fått rockeringen min i dag og sambo er FLINKERE enn meg til å rocke! [>:]
han får ikke låne den mer... [:-][8D]
var ganske vondt ja... og teknisk umulig å rocke mot venstre......... får øve meg!
ringen var så stor at jeg måtte ommøblere litt i stua for å ikke dælje til noe... [:D]
han får ikke låne den mer... [:-][8D]
var ganske vondt ja... og teknisk umulig å rocke mot venstre......... får øve meg!
ringen var så stor at jeg måtte ommøblere litt i stua for å ikke dælje til noe... [:D]