hva skjer her da...??

Snøjenta

Forumet er livet
har fått rockeringen min i dag og sambo er FLINKERE enn meg til å rocke! [>:]
han får ikke låne den mer... [:-][8D]
 
var ganske vondt ja... og teknisk umulig å rocke mot venstre......... får øve meg!
ringen var så stor at jeg måtte ommøblere litt i stua for å ikke dælje til noe... [:D]
 
Hehe,  bestile min på tirsdag, så blir jo spennende å se om det funker [:D]
 
hvor bestillte dere? der jeg kikka var det to str så da ble jeg usikker, hvilken str har dere på de?
 
ORIGINAL: shan1e

hvor bestillte dere? der jeg kikka var det to str så da ble jeg usikker, hvilken str har dere på de?

 
www.flust.no
 
Jeg ahr den største, men det var kun jeg ble anbefalt det fordi at jeg har veldig epleform.
Men 1,7 er vel den vanelige tror jeg.
 
hihi... du må øve Snøjenta[:D] Jeg har også rockering, mn ikke så flink å bruke den[:(]
 
hehe, så moro med rocking[;)]
må få kjøpt meg sånn selv...nå for det være nok sommerferie for i år[:D][&:] kjenner til det med ommøblering for å få plass..hehe, skal jeg ha en sånn må jeg vel stå på stue-bordet skal jeg ha plass[:)]
Lykke til med rocking snuppa[:D][:D]
 
ORIGINAL: BubbaMedJenta

hihi... du må øve Snøjenta[:D] Jeg har også rockering, mn ikke så flink å bruke den[:(]
 
Hehe, jeg er skikkelig dårlig på den rockinga. Er så stiv i kroppen som det går an å være.
Men blir flinkere og flinkere for hver dag som går [:D]
 
Back
Topp