Hva skjer aa?

Akkurat spist middag og lagt snuppa. Hun våknet halv sju imårrest og har ikke sovet idag og vi har holdt på i fullt kjør å lekt oss siden klokka 8 imårrest og vært ute siden 11 til klokka 18 så hun duppa av i stolen mens hun spiste middag til kvelds. Så søøt:)

Jeg satte meg akkurat på dataen og har tatt fram litt godis og teoriboka, holder på å ta lappen :)

Høres ut som du har hatt nok å holde på med i dag, hihi
Jeg har prøvd å lese til matteprøve, og prøvd å rydde litt, men jeg er så slapp om dagen Lillegutt kom hjem fra farmor og farfar i sta, og han hadde visst savna meg! Ikke at han viste det når han kom hjem! Skulle gi alle kos bortsett fra mamma! Hehe.. Unger altså

Jeg sto opp med Sondre kl. 8.30, spiste en laaang, god frokost. Gubben sto opp kl. 10, og jeg gikk og la meg igjen fordi jeg hadde hodepine... Sukk!

Gubben gikk på jobb kl. 14, og i ettermiddag har jeg og Sondre vært i stallen, og på middagsbesøk (lammesteik.. mmmmm...) til mine besteforeldre. Nå er han lagt og jeg ligger og sløver på sofaen... Gubben kommer ikke hjem før 22.30. Noe bra på tv i kveld? En film gjerne? Gi meg gjerne noen tips! :-)

Vi har hatt en rolig dag. Lillegutt har hatt feber og ikke vært helt i form så vi har sett mye på Brannman Sam i dag :-) 

Nå er han i seng og feberfri (bank i bordet) så da satser vi på at formen er bedre imorgen. 

Nå sitter jeg å ser på Fangene på fortet og venter på Robinson ekspedisjonen ;-) 

Ska sove, er sjuk :/ jeg som aldri blir sjuk. :( sukk, dagens lille syt fra meg. God natt skjønne april jenter!

Chello skrev:
Ska sove, er sjuk :/ jeg som aldri blir sjuk. :( sukk, dagens lille syt fra meg. God natt skjønne april jenter!

God bedring og sov godt! 

Skal til å spise frokost også skal jeg studere litt siden jeg ikke skal jobbe i dag. Var inne å så på mai-forumet og der er det skikkelig med fart og aktivitet, det så gøy ut der ja... Tenker at det er fordi det er opprettet en annen april-gruppe, på et annet forum, at det er lite aktivitet her, noe jeg personlig synes er synd, man blir joi ikke så "sammensveiset" her akkurat... Men når det er sagt så er jeg med i forumet for des-08 på denne plassen, men den gruppen ble opprettet lenge etter barna var født... Hva gjør du i dag

Sjakk Matt skrev:
Skal til å spise frokost også skal jeg studere litt siden jeg ikke skal jobbe i dag. Var inne å så på mai-forumet og der er det skikkelig med fart og aktivitet, det så gøy ut der ja... Tenker at det er fordi det er opprettet en annen april-gruppe, på et annet forum, at det er lite aktivitet her, noe jeg personlig synes er synd, man blir joi ikke så "sammensveiset" her akkurat... Men når det er sagt så er jeg med i forumet for des-08 på denne plassen, men den gruppen ble opprettet lenge etter barna var født... Hva gjør du i dag

Har dere bestemt dere for å beholde babyen? :-) 

Skjer ikke så mye innpå her, nei.. men tror det er endel av oss som er kvalme.. og det blir endel ensformige innlegg.. ;) Jeg klarer ikke tenke eller fokusere på noe annet.. Men satser på at etterhvert er vi friske og opplagte, og litt mer interessante diskusjoner.. Eller..? :)

Sjakk Matt skrev:

signerer denne.... Det er veldig lite aktivitet her, og det er nok pga av annet forum. Syns også det er veldig synd, for det er i starten det skal være mye aktivitet og ulike brukere her inne. Tror dessverre ikke det vil ta seg opp så mye heller med så laber start. Men kanskje man blir overrasket.

Jeg må virkelig være treg for jeg har ikke fått med meg at det er flere forum ute å går som "favner" oss da..:p
 Og ellers er det vel flere ting som gjør at jeg ikke har vært så aktiv. Det ene er at formen er helt syyykt dårlig, og det andre er at siden jeg er bare 9 uker på vei, så er jeg litt redd noen skal kjenne meg igjen.. Men har jo veldig behov for å prate med noen i samme situasjon som meg da (gubben begynner å bli en smule lei av å høre om alt mulig rart:p) Håper vi blir en aktiv gruppe iløpet av året :))

er vel gruppa på face ja..
Er skikkelig treigt her. Husker di andre terminklubbene jeg har vært med på så har det vært full rulle hele tiden, GØY!

Jeg for min del har ikke veldig mye tid til å sitte her og lage liv... kan jo være mange andre også har det slik. Jobber, studerer og har ei snuppe på straks ett år... da er det mindre tid til forum prat enn sist graviditet gitt... og på kvelden er jeg så trøtt at jeg helst finner senga i god tid før 10.... hehe... men bare energien kommer tilbake... og ikke minst når permisjonen starter om lenge lenge... så blir det mer tid ja :D

Jeg har ikke vært så aktiv her enda, men det er fordi at jeg ikke eier energi på ettermiddag/kveld så jeg gidder ikke ta fram dataen engang! Jeg håper å komme sterkere tilbake om en stund..

Edit:  Kanskje svare på hovedtemaet også! Jeg gjør lite, er på arbeid for tiden. Å i morgen skal jeg faktisk på ultralyd igjen. Det blir spennende!

Jeg og var aktiv i starten, men har blitt mindre når det er de samme innleggene som står dager i strekk. Men tar seg nok opp etterhvert :-)

I dag har jeg vært på skolen, og det er nok til at mammaen trenger en ettermiddagshvil ;-) Nå har jeg tatt meg en pause fra pensum (teori om ett og to-åringen), som er veldig spennende! Gøy har det alltid vært, men enda gøyere er det nå som jeg har en liten i magen <3

Dunn: ja vi har igrunnen det... Vi får svar i saken hans innen kort tid og HÅPER på positivt utfall... Ja, det er opprettet en gruppe på face for en tid tilbake siden og de som ønsker det herfra kan få være med. Selv ønsker jeg ikke å være med fordi jeg ønsker i utgangspunktet å forholde meg til babyverden. Jeg sier som noen andre her: jeg blir overasket om det tar seg opp her inne, jeg har ikke helt trua ettersom jeg har erfaring med å " flytte forumet"... I dag skal jeg for øvrig studere matematikk. Formen er dårlig, men jeg må passe på å ikke henge altfor mye etter...

Back
Topp