Hva skjer a...?

Tøysa

Elsker forumet
Er på syklusdag 19 i dag, etter negativt forsøk i slutten av august. Skal egentlig begynne på primolut på mandag, og ha fryseforsøk i uke 43. (Har lange uregelmessige sykluser, derfor har jeg fått primolut, for å få igang TR)

De siste dagene har jeg hatt litt vondt i korsryggen, har også kjent litt stikking, smerter i siden. Jeg har nesten aldri eggløsning av meg selv, men begynt å lure litt på om jeg kanskje har hatt det denne uka likevel. I stad da jeg var på do, kom det litt rosa utflod på dopapiret...!?!

Nå er jeg skikkelig forvirra over denne merkverdige kroppen min og lurer fælt på hva som skjer. Kommer TR allerde nå??? I så fall er hun hjertelig velkommen, for da blir det fryseforsøk litt tidligere! [:)] Kan det være blødning i forbindelse med el??? Eller kan det rett og slett være festeblødning??? Det er skikkelig ønsketenkning da, har ikke noe tro på det, men hadde vært et mirakel! [:)]

Syns dette er litt spennende jeg, og ville bare dele det med dere! [:)]

dette er jo positivt[;)][;)][;)]uansett om det bare er tr som er på gang, da er dere jo snart i gang igjen[;)][;)]lykke lykke til.

Jeg har lest at rosa utflod / små blødninger i forbindelse med EL er veldig positivt og betyr bare at man er enda mer fruktbar. Hvor lange sykler pleier du å ha? Hvis det er festeblødning blir det en syklus på ca. 24(+/-) dager, ved EL ca. 30 (+/-). Oooom du har standard lutealfaser da!

Lutealfasen pleier å være på 12 dager, men syklusen varierer veldig. Har hatt alt fra 21 dager til godt over 60 dagers syklus... [&o]

Spotter fortsatt litt, men har ikke kommet friskt blod enda. Noe skjer i alle fall og det er jeg veldig glad for. Regner med det er TR som er på vei, og da er jeg klar til å starte progynova med en gang hun er her. [:)][:)][:)]

Ja dette er jo supert uansett hva det nå enn er[:D][:D] Selvfølgelig er festeblødning det beste[:)] Håper du snart kan få et klart svar[:)]

Har fått litt friskt blod nå, så da tenker jeg at det er tante rød som er på plass, og hun er hjertelig velkommen!!! [:)] Satser på at det er tantebesøk, og har akkurat tatt min første tablett med progynova. Da er jeg igang igjen! Snart fryseforsøk! [:D]

masse lykke til[:)]

Masse lykke til! Håpar alt går toppers denne gongen for deg! Eg skal til med fyrste fryseforsøk sjølv snart! Spennande!

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Masse lykke til! Håpar alt går toppers denne gongen for deg! Eg skal til med fyrste fryseforsøk sjølv snart! Spennande!

Tusen takk! [:)]
Masse lykke til du også! Heldig du som har fire egg på frys, jeg har to. Håper det blir full klaff for oss begge to denne gangen! [:)][:)][:)]

Tusen takk, Sarah og Randålf! [:)]

Takk, takk[:)]

Uff, blir så forvirra av kroppen min... Spotta litt på fredag og spotta lørdag formiddag. Midt på dagen på lørdag kom det litt friskt blod og jeg trodde TR var i gang da. Dermed starta jeg med progynova. Etter det har det bare kommet gammel spotting igjen... [&o] Tror dere jer har starta på tablettene for tidlig? Tenker å fortsette med tablettene til i morgen, og ringe sykehuset da. Ville dere gjort det samme? Får jo ikke tak i de i dag. Håper ikke jeg gjør noe dumt nå, eller ødelegger for noe hvis dette faktisk bare var en el blødning, eller en festeblødning...? Satser på at TR komme for fullt i løpet av dagen, og man skal jo regne første dag med frisk blødning som dag 1, og når det kom litt i går, så....? Skulle veldig gjerne hatt noen fasitsvar her! [:)]

Håper inderlig kroppen din kan bestemme seg snart[:)][:)][:)] Jeg roooooooper fram TRen din[:D][:D][:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Håper inderlig kroppen din kan bestemme seg snart[:)][:)][:)] Jeg roooooooper fram TRen din[:D][:D][:D]

Tusen takk for at du hjelper meg å rope, Randålf!!! [:)][:)][:)] Du er snill du!

Back
Topp