hva skjer 'a??

lenemor

Forumet er livet
jeg kjeder meg dønn ihjel... og så eier jeg ikke tiltak til å finne på noe heller.... hva gjør dere for noe?

Jeg har kjørt sambo på besøk til en kompis...der skal de sitte ute i den varme sommerkvelden og drikke kald pils.....sukk....
Jeg skal se litt på tv og legge meg tidlig...

ORIGINAL: Tixxxy

Jeg sitter her med pcen på fanget og surfer... Har vondt på magen min... Var innom butikken i dag og trodde jeg klarte å smyge meg forbi ett pappstativ(som står dvd`er i) men det gikk ikke... [:-][&:][8D]Au... Jeg har blitt blå og rød... Traff spissen akkurat melllom navelen og piercing hullet... Der magen er mest strekt og øm... Det var ikke hardt men det skrapet...[:(][:(]

Uff da Tixxxy... sånt er fort gjort... mamma har ledd godt av meg den siste uken (hun har vært på besøk), for jeg har gått på både henne og møbler (inkl. vegger, dørkarmer og dører) fordi jeg feilberegner litt...

Får håpe vondten gir seg snart da!

Jeg har vasket alle vinduene i kjøkken & stue ute og inne + vasket golvene. Nå sitter jeg i god stolen å glaner inn i data skjermen. Mannen er reist ut. Kommer ikke hjem før 4 uker[:(] Og lille gutt sover søtt[:)]

må innrømme at det skal bli godt når mannen min skal tilbake på jobb på mandag, men han er tross alt bare borte i vanlig kontortid.. vet ikke om jeg hadde taklet flere uker alene jeg...

Har vent meg til det. Men tar noen dager før jeg kommer til hektene når han reiser. Da skal jeg tilbake til mine rutiner[:D]
Men kjenner det er mye tyngre nå når jeg er på tjukken. Har jo også lille gutten på 5 1/2, han elsker å terge på meg å springe vekk. Har jo ikke kjangs å få tak i han. [8D]Og de har han jo merka.
Så Gleder meg veeeeeldig til gubben kommer hjem igjen ja[:)]

Back
Topp