kroppen min er rar i perioder.. i går og i dag har jeg vært så rar (på ettermiddag\kveld) med tanke på å spise.. jeg har en kvelningsfornemmelse i halsen (som at noen skulle holdt to fingre inn der halsen slutter, i det "hullet" vet du) fy søren, jeg er så dårlig på å forklare...samtidig så føler jeg nesten at hele tunga\svelget er nummen, så hvis jeg spiser så må jeg ta små biter, og tygge godt før jeg tør å svelge... er bare forkjøla, og har hatt det slik i perioder før.. men det er så sabla irriterende, fordi jeg er jo sulten!! og med mine 50 kg er det ikke bra å ikke spise heller.. kan det ha noe med musklene i nakken å gjøre? har vært litt stiv, mener jeg har lest et sted at det kan påvirke kjevemusklene og svelget. (for jeg har jo ikke VONDT!) jeg har prøvd å forklare det for en lege før, men fikk beskjed som vanlig, at det er angst(altså psykisk). var ikke på undersøkelse ang det for en stund siden(2-3 år eller noe) og de fant ingenting fysisk galt med spiserøret eller noe.
men hva kommer det av da`? spenninger? rart det skal gå utover det liksom, jævla kjedelig..
men hva kommer det av da`? spenninger? rart det skal gå utover det liksom, jævla kjedelig..