hva skjer a?

Lilje84

Elsker forumet
Hva gjør dere ikveld da tupper?  Vi har ikke spist middag enda vi, har ikke kommet så langt. sambo driver å pakker ned militærutstyret til han skal på heimevernsøvelse imorgen!  Buhu[:(]
Da blir jeg alene hjemme hele uken mest sannsynlig, vist han ikke får sove hjemme da. (vi bor bare 1,5 mil fra værnes ) Spørs om de skal ut å ligge i telt å greier da. håper ikke det!!!

Akkurat spist middag.. Koser meg med et glass tab-ex med masse is [:D] 
Har beina på en stol, og hører på musikk mens jeg surfer her.. Med andre ord bare slapper heeeeeeelt av..

Nå har jeg nettopp fått tuppa i seng..så nå skal vi lage oss indrefileet med bakt potet og koze oss skikkelig!! 

Ungene mine er hos sine fedre idag så jeg sitter her alene jeg.

Sitter i gamlehuset og snoker her inne mens jeg venter på at vaskemaskina skal bli ferdig. Har ikke fått flytta vaskemaskina til nyhuset enda så jeg må hit for å vaske.
Tenkte jeg snart skulle legge meg i badekaret for å myke opp kroppen min snart. Har vært ute hos hestene i sju timer idag så bekkenet mitt er ganske så vondt og stivt nå... Etter badekaret blir det vel å kjøre hjem og legge seg på sofaen og glane på tv og knaske sjokolade vel, til det er på tide å legge seg.

Med andre ord en ganske så ensom og kjedelig kveld.

Jeg tar GJERNE over kvelden din alene, jeg Delfie!!!!! Også kan du låne samboeren min litt???? [:D] [:D]

Badekar, TV og sjokolade og HEEEEELT alene hørtes sååååååå digg ut da!!!! [:)]

Men litt annerledes for meg som ikke er alene til vanlig da.... [8|] 

Jeg har sittet ute i hagen litt nå å sett på ungene spille golf og hoppe på trampolina (ikke samtidig, altså!) [:D] 

Vi har endelig fått oss et lite bord og 2 stoler på helle-plattingen vi la i fjor. Så der skal det bli koselig å sitte! [:)]

Nå skal jeg snart få barna i seng også skal vi ha litt tid på sofa'n å hive innpå med pepsimax og snop [:D] 

Her er middagen inntatt... Vi har som nevnt vært på tur og henta babyutstyr i dag, hadde med oss svigers..... De spanderte vogna, og sengetøy til vogna.....

Nå er sambo og lillemor ute og sparker fotball, er vel snart på tide at de kommer inn, så lillemor får lagt seg.... Men, men, er jo så deilig å få være litt ute når det er så fint vær, så gidder ikke å være alt for streng....

ORIGINAL: BlåBobler

Jeg tar GJERNE over kvelden din alene, jeg Delfie!!!!! Også kan du låne samboeren min litt???? [:D] [:D]

Badekar, TV og sjokolade og HEEEEELT alene hørtes sååååååå digg ut da!!!! [:)]

Men litt annerledes for meg som ikke er alene til vanlig da.... [8|] 

Jeg har sittet ute i hagen litt nå å sett på ungene spille golf og hoppe på trampolina (ikke samtidig, altså!) [:D] 

Vi har endelig fått oss et lite bord og 2 stoler på helle-plattingen vi la i fjor. Så der skal det bli koselig å sitte! [:)]

Nå skal jeg snart få barna i seng også skal vi ha litt tid på sofa'n å hive innpå med pepsimax og snop [:D] 

Kan gjerne få bytte med meg ja! Etter å ha vært alenemor nå i åtte år så har jeg hatt mer enn nok av ensomme alenekvelder med tv og sjokolade. Egentlig litt rart at jeg ikke er trillrund!!

Pepsimax og snop ja... Der minna du meg på at jeg ikke har kjøpt brus[>:] Jaja, da blir det vann til sjokoladen da...

ska på jentekveld til naboen:)
gubben er på byn og småen hos min mor..  så no sitter jeg her å nyter stillheten:)

Har nettopp spist biff med fløtegratinerte poteter og masse digg tilbehør. Så nå ligger vi på sofaen som to strandede hvaler...[;)] Mat er altfor godt!

ohh biff med fløtepoteter høres seriøst godt ut!!!   *slev*

Fyttigrisen, at det går ann å bli sååå mett..! Ser ut/kjennes ut som om magen skal sprekke når som helst [&:]

Biff er farlig jenter...

Sitter og trykker i meg chips[&:]kan noke fjerne posen snarest[;)] har helt ned på en halv liter vann så no må eg tisse og[8D]

Back
Topp