hva skjedde??

lillesmule

Glad i forumet
har alltid hatt maaaaasse melk til snuppa, men nå når jeg skulle amme henne så var det så å si tomt i begge bryst [:(]
hun ble jo sint å lei for hun var sulten, glad nå at jeg har pumpet ett par flasker å fryst for måtte gi henne ei nå..
men synes det er merkelig at melka bare har blitt borte da jeg hadde melke spreng tidligere i kveld...[&:][:(]

håper virkelig det stemmer... har så lyst til å fortsette å amme, har stor kost meg med det til nå.. hadde hatt et lite problem viss jeg ikke hadde fryst noe [:'(] for når snuppa skal ha mat så er det NÅ [:D] hehe.. er ganske merkelig, pleier å ha spreng på nettene men nå er alt helt slapt [&o]

Det samme skjedde med meg igår, helt "tomt". Mini spiste bare litt før han sa seg fornøyd, og la seg til å sove. Jeg skulle pumpe ut resten (ja, kjekt å ha fryseren full), og det kom ca 40 ml. Vanligvis kommer det 120-140 ml ekstra etter at han har spist ferdig, også på kveldene... Men ikke igår.

Så jeg våkna idag, nokså redd for hva som ville skje, men lille ble fornøyd etter halvannen pupp, som vanlig på morgenen... Merkelige greier det der... Lurte på om jeg skulle ta en kontrollpumpings til "lunsj", men vil jo ikke være heeeelt paranoid heller....

Back
Topp