Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja for den ville ikke blitt lilla om der ikke er hcg tenker jeg? Må vel bare vente et par dager og prøve på nytt,og med et annet merke enn dette iallefall! Kjenner jeg er skeptiskJeg ville tolket den positivt. Ugyldig er om det ikke kommer strek, eller om streken er grå. Fargestoff der den måler hcg reagerer kun der den skal , og vil kun slå ut på den streken hvis pos
Har du ikke flere? Hadde det vært min, hadde jeg hatt ett håp og tatt en tilmen det har skjedd meg ett par ganger da og den har vært negativ etterpå. Men din ser lovende ut ☺
Med så sterk farge ville jeg ha løpt på apoteket og kjøpt meg en digital.![]()
Den er vel ikke reknet som gyldig når den er sånn tror jeg? Hadde også kjøpt en ny og sjekket igjen i morgen![]()
Ved mitt forrige svangerskap var en slik positiv. Kjøp en digital![]()
Ny test skal kjøpes,stoler ikke på dette altså! Men får jo ett ørlite håp iallefall,nærmeste jeg har kommet positiv på 1,5 år!Ville tatt en digital! Tipper den er positiv jeg![]()
Har du testet noe mer?Ny test skal kjøpes,stoler ikke på dette altså! Men får jo ett ørlite håp iallefall,nærmeste jeg har kommet positiv på 1,5 år!men et annet merke neste gang altså,og digital etter ikm! Er jo bare 7 dpo nå! :O

Nei,har ikke hatt mulighet ennå,må vente til i morgen! Blir spennende!Har du testet noe mer?![]()
Masse lykke til!Nei,har ikke hatt mulighet ennå,må vente til i morgen! Blir spennende!![]()
Denne er jo positiv ?Okei,i går tok jeg ny test midt på dagen som var blendahvit,så ble jo seff litt trist pga det! Tok en ny i mårrest og slik så den ut! Har konkludert med at her må det en legetime til for å avgjøre hva som er greia!
Denne er jo positiiiiv!!!Okei,i går tok jeg ny test midt på dagen som var blendahvit,så ble jo seff litt trist pga det! Tok en ny i mårrest og slik så den ut! Har konkludert med at her må det en legetime til for å avgjøre hva som er greia!
Okei,i går tok jeg ny test midt på dagen som var blendahvit,så ble jo seff litt trist pga det! Tok en ny i mårrest og slik så den ut! Har konkludert med at her må det en legetime til for å avgjøre hva som er greia!