hva skal

peca

Elsker forumet
Hva skal barna ha på seg på 17 mai??

David har en fin dress med vest og slips som jeg tenkte han kanskje skulle bruke før den blir for liten..Han har ikke brukt den før heller bortsett fra buksa..

Og pia har mange kjempe fine kjoler som også blir brukt veldig lite.

Så tenkte at iår så kanskje vi dropper bunad eller er det dumt??
hvis vi skal bruke det må jeg kjøpe,og det er kanskje litt dumt å siden vi har andre klær som er fine..

Mikael arva en bunad etter min bror så han skal ha den..

Men hadde vi ikke arva den så hadde vi bare brukt dressen hans,henger i skapet å blir for liten,å det er så tristemoticon  men det er vell sånn det er med de små..

Ida skal ha en hvit kjole fra Kappahls vintage stories-kolleksjon, og Tobias skal ha en grå bukse, hvit skjorte og beige vest. Ingen bunad her altså. 

han har hatt strikket vestfoldbunad de andre åra, men kjøpte bunad på name it i år. var litt i tvil på den og en dress de hadde der med tanke på hvor lite bunadene blir brukt, men han skal jo ihvertfall i dåp til 2 stykker i år også.

Synes absolutt ikke det er dumt å droppe bunaden. Finnes jo så mange andre fine klær også. De blir nok kjempefine i dress og kjoleemoticon

de skal ha likedan bunad.. Egentlig mest for at vi har til begge.

skal ha bunad, samme som ifjor, men den er for liten til neste år og da får hun "ny" men vi har bunader her hjemme som syes og fikses så de passer til hvert år og da blir det slik. Kjæresten skal og ha bunad, gleder meg til å se han i den, fint med mannfolk i bunad.

Black Beauty skrev:
skal ha bunad, samme som ifjor, men den er for liten til neste år og da får hun "ny" men vi har bunader her hjemme som syes og fikses så de passer til hvert år og da blir det slik. Kjæresten skal og ha bunad, gleder meg til å se han i den, fint med mannfolk i bunad.

Har du fått deg kjæreste ? Forteeeell :) :) Gratulerer !

Her skal hun til Bf på 17 mai, og han har visst kjøpt en bunad til henne så da er det den hun skal gå med.
Men hadde ikke kjøpt det til henne jeg, så da hadde hun bare hatt på seg en vanlig kjole! :)

Zlimet skrev:
Black Beauty skrev:

Har du fått deg kjæreste ? Forteeeell :) :) Gratulerer !

jaaaa <3<3<3 det har jeg :) Er skikkelig fjortisforelsket om dagen...hehe

Takk for gratulasjonen ;)

Dæm skal ha de hær på : 

Passe nok bedre i år :) 

Må forresten få prøvd dæm, tenk om det ikke passe :p 

De har fått bunad av mamma og gubben så det blir det. Hadde vi ikke fått bunad hadde det blitt kjole og dress.

Her blir det NameIt jukse bunad på begge to. emoticon
Så fiiiiin Andrea var da, Mamma til A og K
emoticon

Back
Topp