hva skal...

Tinamor 86

Glad i forumet
dere lage til middag i dag?
jeg orker ikke dra med bort fra pcn, så jeg skal bare ha grandiosa i dag jeg
den orginale altså, det er den eneste jeg liker.
Den nye full pakke, den er forfredelig, blææh[:'(]

lasagne.. Men jeg har ikke lyst til å lage det da, så kan hende mannen må slå til med sine voldsomme kokkekunnskaper idag..

Her blir det karbonader og spaghetti! Orker ikke å lage noe avansert og gadd ikke å gå i butikken[;)]

Vi har spist biff med brunsaus, poteter, erterstuing og tyttebær.
Kaspern synes det er sååååå fælt med erterstuing (og for øvrig all annen mat med klumper i), stakkars. Han grøsser skikkelig hver tugge han tar som er ertestuing på stakkarn. Føler meg nesten som en barnemishandler gitt [8|]

Vi har hatt laksefileer, poteter, og agurksalat. Det er skikkelig deilig. Det var ønske fra avlastningsgutten vår som har vært på besøk i dag.

Her ble det ikke mye lasagne idag nei..

Vi ble så inspirert av vårværet (og av at jeg hadde glemt å ta kjøttdeigen ut av fryseren) at vi kjøpte engangsgrill og grillpølser!

Ble pølser, potetsalat og "vanlig" salat! Og så hadde jeg to maiskolber liggende i kjøleskapet, NAM!

ORIGINAL: Teddy81

ORIGINAL: Julita

Kaspern synes det er sååååå fælt med erterstuing (og for øvrig all annen mat med klumper i), stakkars. Han grøsser skikkelig hver tugge han tar som er ertestuing på stakkarn. Føler meg nesten som en barnemishandler gitt [8|]

-Men han SPISER det?? Muahaha... Bare VENT til han kommer i trassalderen!!! Da spiser de INGENTING de ikke liker! Ooooog de liker INGENTING!!!! [:D][:D] (føler meg rå-ond her!!) Sambo sin sønn på 4,5 er plutselig allergisk mot ALT!! Det han plutselig ikke liker, har han "smakt i barnehagen!"

Jeg og trassungen hadde spaghetti med kjøttsaus i dag. Hvertfall jeg... Han hadde spaghetti med ketchup, kald mais (dødsviktig at den ikke var varm) og kjøttdeig i skål ved siden av... [:)]

Sånn er lillebroren min ENDA (men han skal helst ikke ha grønnsaker da, uansett hva det er)! Og han er snart 12..

ORIGINAL: Pijah

-Men han SPISER det?? Muahaha... Bare VENT til han kommer i trassalderen!!! Da spiser de INGENTING de ikke liker! Ooooog de liker INGENTING!!!! [:D][:D] (føler meg rå-ond her!!) Sambo sin sønn på 4,5 er plutselig allergisk mot ALT!! Det han plutselig ikke liker, har han "smakt i barnehagen!"

Jeg og trassungen hadde spaghetti med kjøttsaus i dag. Hvertfall jeg... Han hadde spaghetti med ketchup, kald mais (dødsviktig at den ikke var varm) og kjøttdeig i skål ved siden av... [:)]

Sånn er lillebroren min ENDA (men han skal helst ikke ha grønnsaker da, uansett hva det er)! Og han er snart 12..

Å JESUS.... Håper ved alle høyere makter og alt det der at han ikke skal være så vanskelig helt til han blir 12... [:(][:(][:(] Klamrer meg til håpet om at det går kjapt over... [;)] PLIS PLIS PLIS la det gå fort over!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg sa ingenting om at det går over da.....

Lillesøs på 16 har bare blitt værre.. Men hun spiser da maten sin da.. Hehe.. Er andre issues der i gården ja..

Hehe, denne lille smurfen har ikke funnet ut at det ikke er lov å like enda, så han spiser det han får servert enn så lenge. Lenge leve litt light propaganda. Eneste gangen det nesten ble krise, var når venninna mi var på besøk her og hun liker iiingen grønnsaker, sååå gjett om Kaspern så undrende på at det var noen som plukka bort brokkolien og gulrota fra middagstallerken. Gaaah, kjente brokkoliforkjemperen i meg våkna litt til liv og det rykka litt i venstrefoten, men jeg klarte å la være å kjefte på henne. [8|][:D]

Å JESUS.... Håper ved alle høyere makter og alt det der at han ikke skal være så vanskelig helt til han blir 12... [:(][:(][:(] Klamrer meg til håpet om at det går kjapt over... [;)] PLIS PLIS PLIS la det gå fort over!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg sa ingenting om at det går over da.....

Lillesøs på 16 har bare blitt værre.. Men hun spiser da maten sin da.. Hehe.. Er andre issues der i gården ja..

Ah... Sa aldri at maten er det eneste han har issues med... [:(] 

uhh.. glad jeg ikke er i dine sko med trassungen alstå... [&:][:D]

oh, må si det hørtes veldig koselig ut igrunnen.
Så fint når folk klarer å samarbeide, og gjøre det som er best for kidsa.
Med halvsøstra til Kaspern er det egentlig bare tull, fordi mora hennes var så flink å stikke kjepper i hjulene for alt samvær.. både med pappan og resten av oss..

ORIGINAL: ~ savannah ~

Er du en sånn god stemor du da Teddy??? Har samboern din hovedomsorgen??
Lurer på om jeg har spurt om dette igjen, men vet ikke :)

Jeg er jaggu meg en god stemor ja! [:)] De har delt omsorg, så han er hos oss 14 dager av gangen! Sambo er bortreist noen ganger, så da er jeg "lekemamma" (han kaller meg det) på fulltid! Kjøre unge til barnehage før jobb og hente rett etter... I dag tok jeg han med på lekeplassen og vi sparka fotball i en time før det (heldigvis) kom en drøss med unger, og noen han kjente fra barnehagen. Da kunne jeg sette meg og slappe av litt! [:)] DEN drittungen som kom og spurte meg om alt mulig rart da... Hvor gammel jeg trodde han var og hvor mange fotballtriks (DAH!!) han hadde rekord på... 4.klassing d da... Jeg prøvde å være så høflig jeg kunne uten å virke så veeldig interessert... [:D] Noah (ungen til sambo) presenterte meg for vennene sine : -Dette er Kristine, og hun har baby i magan! [:D] Han sier til alle at han har to mammaer! -en lekemamma og en ordentlig! Og så sier han "når babyen min kommer..." -Så han er jo litt søt til tider også da! [:)] Føler meg litt slem som sitter her og bare klager på han! [8|] Det ble et langt svar men...

De er jo herlige og da.. Sier mye bra..
Lillebror klarte å fortelle meg en gang jeg var barnevakt og han rota seg vekk fra meg inne på et kjøpesenter (han var på lekebutikken), at han hadde så stor hjerne, så jeg trengte ikke uroe meg for at han skulle bli borte.. Jeg klarte ikke å være alvorlig..

Sukk, yeah...
Hun var vel ikke helt ferdig med forholdet dems når han var, så hun bruker dattera dems for å såre han, noooe er det... forstår jo at ting kan være sårt.. men uansett.. trist når det går utover barna..

miinst.
forholdet mellom 2 voksne, som may or may not be.. sammen for resten av livet, er en heeelt annen ting enn forholdet mellom foreldre og barn.. og når noen ikke klarer å skille rollen som bitter ekskjæreste fra forelder til et felles barn.. da er det barnet det er synd i.

Mm..
Lar meg til stadighet overraske over hvordan mange tenker, event. lat være å tenke ifht. dette.. Jeg mener.. det har vært perioder jeg har hatt mest lyst å rive pappan til Kaspern i to altså.. men det kunne aaaaaaldri falle meg inn å bruke Kasper mot han, uansett hva vi måtte ha for issues oss imellom.

*knis*
takk for klapp på skuldra.
*klapp på skuldra tilbake til teddy*

*fnis
begynner det å bli sengetid på din breddegrad også kanskje? [8|][:D]

Back
Topp