Hva skal.....

Blir bursdag her i morgen så i kveld skal jeg lage eplekake og karamellsaus, i morgen skal jeg lage bløtekake og ordne til pølsefest[:D]

Skal på tapas-aften hos min søster og svigerbror, så blir nok mye digg [:)]

skal i 80årslag, og har ikke peil.

Tror det blir taco i kveld.

I morgen skal vi spise hjemmelaget pizza hos mine foreldre, og søndag skal vi spise røkt svinekam på samme sted.

på lørdagen skal vi ha ribbe.. sambo kuttet av en del på ribba i julen som var og fryste så han skulle prøve seg på det til lørdagen=)
ÅÅÅÅ Gleder meg!

ORIGINAL: Froskegele

Skal på tapas-aften hos min søster og svigerbror, så blir nok mye digg [:)]

*sikle* Tapas er diiiiiiigg!!!![:D]

I dag kommer bror og hans dame på middag, så da skal jeg lage hjortestek og gratinerte poteter [:D], har
ikke bestemt meg for tilbehøret enda [&:] noen forslag??

Her blir det lasagne og salat ikveld,imorgen er ikke bestemt enda[:)]

Her blir det hjemmelaget pizza i kveld, saa blir det chow chow en dag og stroganoff en dag[:D]

ORIGINAL: Lena Levegg

I dag kommer bror og hans dame på middag, så da skal jeg lage hjortestek og gratinerte poteter [:D], har

Brokoli, sopp, bacon, blomkål og gulrøtter kuttet i staver...

Dette syntes jeg er veldig godt som tilbehør til sånn kjøttmat:)

ORIGINAL: Dordy**

Sopp blir det ihvertfall.. [:D]  syntes det er litt vanskelig med grønnsaker når jeg har gratinerte poteter [8|]
føler det må ovnbakes liksom [:-]

Jeg laget Brownies tidlig i uken som jeg frøs ned, den skal definitivt tas opp i dag og nyyyytes med vaniljeis og bær... [:D][:D] Resten har jeg/vi ikke bestemt oss for.. NSuppa skal ha overnattingsbesøk av søskenbarnet sitt som er 9 mnd eldre idag, så vi lager vel en enkel pizza eller noe.. [:D]

ORIGINAL: Dordy**

Sopp blir det ihvertfall.. [:D]  syntes det er litt vanskelig med grønnsaker når jeg har gratinerte poteter [8|]
føler det må ovnbakes liksom [:-]

neida, du koker alt utenom sopp og bacon:)

andre?

tror det blir noe så enkelt, kjedelig men godt:)) Pølser i brød/lompe, med løk, potetsalat og aioli:D

Pitapizza. Noen med kjøttdeig ++ og noen med pølser +++

i dag blir det grandis, hehehe

i morra tror jeg det blir biff

Skal ut og spise idag, resten av helgen aner jeg ikke. Har barnefri, så det blir vel noe helt enkelt hvis jeg i det hele tatt gidder å lage noe middag[8D]

Back
Topp