Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn her også, mye mulig fordi vi stort sett bare er to voksne på avd selv om vi skulle vært 3.Da skal jeg virkelig være lang nede eller ha veldig vondt. Var nesten på nippet til å sykemelde meg i vinter på grunn av uholdbare forhold på jobb, men bet tennene sammen fordi jeg visste det gikk utover barna og de voksne som var igjen på avdelingen...
Sånn her også, mye mulig fordi vi stort sett bare er to voksne på avd selv om vi skulle vært 3.
Jeg har mye smerter og gråter stort sett på jobb hver dag men å være borte sitter så langt inne
Jeg vet, det gjør jeg ikke for tiden, men bare 6 dager igjen til 1 ukew ferie, håper jeg får gjort litt med kengubarnet daVet hvordan det er Uff, denne skyldfølelsen, altså. Men en når et punkt til slutt der man bare er nødt til å tenke på seg selv. En skal jo også fungere hjemme også.
Den samvittigheten la jeg fra meg for lenge siden. Helsen min går foran jobben. Jeg jobber for å leve, ikke omvendt.
Trenger jeg sykemelding, altså fordi jeg ikke kan jobbe, ber jeg om det.
Vi må tørre å ta litt ansvar for oss selv, og sette oss selv først.
Jeg vet, det gjør jeg ikke for tiden, men bare 6 dager igjen til 1 ukew ferie, håper jeg får gjort litt med kengubarnet da
Nei det er virkelig ikke det , helt pyton for å være ærlig å ha så mye smerter.Bare pass på at du ikke treffer veggen. Om du velger å fortsette å jobbe så håper jeg de seks dagene går fort og at du får koblet av i ferien. Ikke kjekt å ha det sånn.
Har ingen mageboerNå har jeg rett og slett bare sluttet å tenke på andre (dvs bla arbeidsgiver) og bynt å høre på det venner og familie sier til meg: Tenk på deg selv og mageboeren! Hvis du ikke har det bra, har ikke h*n det bra heller. Tenk på deg selv, hvis du kjenner at du trenger en sykemelding, så skaffer du deg sykemelding!
Det gjorde jeg idag, og lettelsen var stor!
Haha, oi [emoji28] Tenkte automatisk at du hadde det da du sa du hadde kun 2 måneder igjen på jobb! Beklager!Har ingen mageboer
Folk er forskjellige. Jeg elsker å jobbe, vil nesten si at jeg lever for å jobbe