Hva skal mars barna hete..?

Jenten min skal hete stina

Gøy å se at du har termin 11.mars Mero. Det har jeg også!!!

Vi tror det blir ei jente, og vi har smakt litt på Kristine. Hvis det blir gutt er vi ikke så sikre, kanskje vi må ta den avgjørelsen når vi ser babyen...

Vår lille spire skal hete Leon, iallefall med 90% sikkerhet :)
Synes d er så vanskelig å bestemme seg, bra det er noen dager igjen enda :)

Lille snuppa vår skal hete Julie Elisabeth :o)

Har tenkt litt på Mathias, men nå har vi tenkt mest på Isac. Hhmm.. Vi får håpe vi kommer frem til noe før han blir født. [:D]

hm..hadde mest lyst på casper, men det tok ei venninde.
så far skal få viljen sin..da blir det nok odin

ja det var jo gøy da!hvordan er formen din da Jandia?

Her er enda en som har tenkt seg ut 11.mars... Han har ikke faatt noe navn enda, men jobber med saken...

Leker litt med tanken om
Nichlas
Nicholay
Adrian

VANSKELIG!!!

jeg ville ha Adrian og samboeren ville ha Marcus. men det blir Sebastian

Å så gøy. En til med termin 11.

[:D][:D]

viss det er jente er vi enige om å kalle opp mormor på Stranda, så det blir Sina til fornavn, men mellomnavn er usikkert. Liker så godt Teoline men mannen sier det ikke er et navn!
Har Bertine til kriseløsning.

Gutt skal kalles opp etter bestefar, og han hette Alfred! Alternative mellomnavn er Elias, Olai og Olaus.

Min samboer er veldig bestemt på guttenavn og det er greit for meg. ¨Vi har også et jentenavn "på lur" for vi vet jo ikke kjønn.. Men vi vil se den lille før vi røper det til noen som helst ... kan jo være at det ikke passer! Da må vi jo tenke på andre navn. Så vi holder våre alternativ helt for oss selv [:D][:D]

ettersom mens termin var det 22.mars men på ul ble det gjort om til 7april.. så holder meg forsatt til marstermin for det var her jeg begynte først[:D]jeg tror jeg får en datter og hun skal vel hete Mina...

Vet ca 99,9 % sikkert at jeg får ei lita pia, så navnet som vi har funnet er Bertine=)
Så nå gjenstår d bare og se om navnet passer til ungen når ho kommer rundt midten av mars=)

Gleder mæ sånn=)

Mvh Nate

Kjempefint navn,Ole Marius,det heter min sønn som ble 4 år i januar!Lykke til med både fødsel og navnevalg[;)]

Back
Topp