Hva skal mars barna hete..?

Horomonella

Gift med forumet
Har dere navna klare eller? [:)]
Tror det blir Ariel viss det blir jente og Arian viss det blir gutt, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg..! [:)]

Klare og klare.... Vi har flere alternativer "ute på høring".
Hvis det, mot formodning, blir en gutt tror jeg det blir Rasmus, jentenavn er vi mer i tvil om - lurer på Mathilde.[:)]
Vi blir ikke helt enige, mannen og jeg... Jeg kunne også tenke meg Elinor, Elise, Martine, Pernille, Camilla eller Christine. Han har ikke så mange forslag, men er veldig tydelig på hva han IKKE vil ha. [8|]

Vi har bestemt oss for Tobias[:)]

Gutten vår blir nok Oliver.
Vi kaller han det allerede, så det er et lite tegn.. hehe

Mulig vi er sent ute (?), men vi har ikke begynt den store diskusjonen enda. Vi har tenkt litt på Synne hvis det blir jente.

navn ja... nei så langt e mi ikkje kommet ennå... smaker på de fleste navn e kommer over, men ikkje lett nei...

Vi har funnet 2 jente navn og 2 gutte navn. Ser ut som om vi venter en av hver. men man kan ikke være sikker.

Jente navn:
Lea Johanne
Ine Elise

Gutte navn:
Julian
Zander.

Gutten vår skal hete Elias, og vi kaller han det allerede ja....

Hvis det blir jente er det Lene, hvis det blir gutt????? Det har vi ikke funnet ut av enda.
[:D][:D][:D][:D]

Vi har tenkt på blant annet: Sander, Tobias, Emil og Ole marius! Akkurat nå føler jeg det blir Ole Marius Forrige mnd var jeg nesten sikker på det ble Sander...

Mange sier at det er lurt å ha flere alternativer slik vi kan se hva bebisen passer til å hete når han er født!n[:)]

Gutten vår skal hete Patric Andre..

jenta mi skal hete viktoria!!

Gutten vår skal hete Aron Aleksander[:D]

Sku det mot all formodning bli ei lita jente(?)så skal ho få navnet Erica Isabell[:D]

Vi venter en liten gutt, og har tenkt på disse navnene:
Edgar
Sigurd
Gunnar

Det er vanskelig med navn, det skal passe på babyssen og..... Men akkurat
no ligger det an til å bli Kine hvis jente, og Jonas hvis gutt.
Men det er ikke umulig at vi ombestemmer oss..... [:)]

Vi venter en gutt og har kommet frem til noen navn vi liker. Det blir vel Sindre, Oliver, Snorre eller Bror

Hei vi venter en jente 29.mars.06.. Vi har vel egentlig bestemt oss for at ho ska hete Malin.. først ville eg egentlig at ho skulle het Christine, men dt passer veldig dårlig siden en god venninne av mg i Bergen heter dt [:)] Ellers så er eg åpen for å høre forskjellige forslag på evetn mellom navn [:D]

Ja har fermin den 11 mars men lege og jordmor regner med hun kommer i februar!det blir en jente og navnet er klert tea louise det er for mammaen min mistet min lille søster når jeg var 9 og hun het louise så mamma ville gjerne ha det navnet vis jeg fikk en jente til!Og når mammaen min tapte kampen mot brystkreft i august så var det ingen tvil...Martine heter jenta vår fra før og hun gleder seg velig til babyen kommer!
[:)]

Jenta vår skal hete Adelin hun. [:D]

Back
Topp