Hva skal jeg ha i vogna?

Sulemu

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Det er fryktwlig kaldt her, så vi har enda ikke fått testet vogna på mini som er 2 uker gammel.
Derfor skal vi ta oss en tur på et kjøpesenter i morgen og teste der :D
Jeg bare lurer på hva jeg skal ha i vogna siden vi skal være inne? Pose, ullteppe, dyne? Han skal jo ha varme klær på seg også, siden vi skal ut å kjøre

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Jeg hadde kledd han godt for å være inne, hatt posen åpen i vogna og et teppe over han :) men så har ikke jeg fått min enda da.. Haha :D Men har en fra før :p og han kom i mai, så jeg har egentlig ikke peiling, bare sånn jeg har sett for meg :p

Når jeg er ute å triller vesla har jeg ull på ull eller fleece på ull, ullteppe i bunn og lammeskinnspose rundt. Helsesøster advarte oss mot å ha på for mye når hun ligger i vogn. Huskeregelen var at man har tendens til å overkle i vogn, og det var ikke så mye som skulle til for at de skal holde varmen. Kjenn på nakken etter kroppstemp, da ansikt og fingre oftest er kaldere enn resten av kroppen og gir ingen pekepinn på reel temp. Tror det er veldig individuelt, og at man må prøve seg litt fem :)

Det er fryktwlig kaldt her, så vi har enda ikke fått testet vogna på mini som er 2 uker gammel.
Derfor skal vi ta oss en tur på et kjøpesenter i morgen og teste der :D
Jeg bare lurer på hva jeg skal ha i vogna siden vi skal være inne? Pose, ullteppe, dyne? Han skal jo ha varme klær på seg også, siden vi skal ut å kjøre

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
På senter hadde jeg bare teppe over bebis. Hadde en tynn lue på hodet hans og han hadde det helt supert.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er veldig fort gjort å kle på for mye inne. Da er det bedre å ta på lag som man kan ta av. Jeg hadde tatt ull fra innerst til ytterst, så bare hatt en ullbody og bukse inne på senteret med teppe over, så lenge de ligger nede i vognen så er det jo så lunt og varmt :) husker jeg syntes det var vanskelig selv, men erfaringsmessig så ble hun alltid fort veldig varm :)

Gleder meg til jeg kan styre med det her selv!!! Enn så lenge så er det varmt og godt i magen..!

Bare passe på å ikke pakke på alt for mye, kan bli fryktelig varmt til de små i den vogna når man skal være inne på kjøpesenteret. :-)

Inne på senter pleide jeg å åpne posen helt og kneppe opp jakken/dressen han hadde på seg. Tok den ikke helt av pga da hadde han våknet. Hadde på tynn lue.

Hvor kaldt er det ute hos dere? Skal dere kjøre bil til senteret? Hva skal han ha på i bilstolen?

Back
Topp