Hva skal jeg gjøre?

Pink_Lady

Betatt av forumet
Er mellom 17-20 dpo nå og venter på mens eller positiv test, får ingen av delene! Snakket med lege i går som mener jeg skal komme inn å ta en g-test hos dem (mener de man tar hjemme ikke er like gode som de dem bruker) og jeg må jo finne ut om jeg er gravid eller ikke siden jeg må bruke provera og pergotime for å få mens og el siden jeg har pcos....alt dette tar så lang tid at jeg vil bare starte opp med en ny kur så snart som mulig, da vi har tidsbergenset tid på å bli gravide! Forsto det sånn at de ikke tok blodprøve for å sjekke hcg, men g-test på mitt legekontor! Jeg har selv tatt 6 g-tester av ulike merker fra og med 10 dpo...

Last edited:
Da ville jeg gjort som legen sa og dratt dit for å teste :) vet om mange som ikke har fått positive tester før de var mye lengre på vei. Krysser fingrene for deg!

Da ville jeg gjort som legen sa og dratt dit for å teste :) vet om mange som ikke har fått positive tester før de var mye lengre på vei. Krysser fingrene for deg!

Takk xsmile3 Skal stikke innom dem i morgen før jobb, så får vi se hva som skjer men tror nok den testen og blir negativ!

Lykke til :) Be de om å ta hcg blodprøve i tillegg.

Jeg var i dag og tok g-test og blodprøve på legekontoret, g-testen ble negativ (som forventet) men da jeg forklarte hun som jobbet på labben at jeg måtte vite dette heeelt sikkert da jeg må bruke preparater for å få mens og el, ble hun veldig betenkt og sa det var nok best de tok en blodprøve og sendte inn i tillegg til g-testen jeg hadde tatt. Så da er det bare å vente på svar på blodprøven og få det helt avklart!

Fikk svar før helgen og jeg er ikke gravid. Hcg blodprøven var på under 1 og da er man ikke gravid, så da er jeg startet opp med provera igjen og prøver på en juli baby ;)

Back
Topp