Hva skal jeg gjøre?

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Adrian har diare og bæsjer i ett sett..Har hatt i 3 uker nå[:o] Bare noen dager han ikke har hatt noe..
Har tatt avføringsprøve,men den var helt fin,så har fått time til blodprøve og lege den 18 april og det er litt lenge og vente,så skal på barneklinikken med han idag eller imorgen.
Men hva skal jeg be de gjøre? Sist vi var der sa de bare at de var ikke noe gale. Og da kjente de bare på magen hans[&:] Hva annet kan jeg be de om enn blodprøve? Kan jeg be de teste han for allt mulig?
Han har jo hatt sanne diare perioder siden han var 8 mnd..Trodde det var melkeallergi,så vi har kuttet ut melk,men nå er jeg litt usikker på om det er noe annet han heller reagerer på..

Takk.
Det kan hende..Uff håper ikke det hvertfall..

Minsta her hadde også slags diare en periode her. Og litt utslett. Kuttet ut alle produkter med melk, bakte brød selv og fikk leverpostei uten melk. Da ble hun litt bedre. Men hun hadde ikke melkeallergi, så de mente hun bare ikke var "klar" for melk enda. Vi måtte ta det step by step..
Prøv å bake brød uten melk og gluten da?
Gi han banan, det er fint for magen. Og blåbær er veldig bra mot både forstoppelse og diare.

Fikk ikke teste han hos legen for hun mente det ikke var vitsi og at man offte ikke kunne se det på prøver. Men han har ikke fått melk på lenge og da gikk det fint en periode og han hadde et utslett som forsvant da også,men nå er alt komt tilbake igjen og han får forsatt ikke melk.
Men er det noen spesielle prøver jeg bør be om eller bare at det sjekker blodprøven for alt det går an og være alergisk mot?

Back
Topp