~~11.01.2013~~
Glad i forumet
Uff har rn skikkelig dårlig periode igjen. Kort fortalt til de som ikke vet. Jeg sliter mye med depresjoner. Men har vært fin lenge. Men vet ikke om dette har noe med det å gjøre. Jeg er ikke klar for å få nr 3 og heller ikke klar for å gifte meg. Jeg sa til han hin dagen at jeg ikke vil gifte meg og vil avlyse bryllupet. Eneste svarer jeg fikk var nei det syns jeg ikke. Og nå irriterer alt meg. Eneste jeg tenker er hvordan komme meg ut av dette forholdet. Jeg trives ikke i det hele tatt fortiden. Og han vil ikke snakke om tingene. Vi snakker ikke sammen og han sover langt ut på dagen. Og han ser ikke ting som må gjøres er det noe så må jeg spørre han om han kan gjøre ditt og gjøre datt. Ikke skjønner han at jeg er sliten og trøtt av å gå gravid og i tillegg er alene med de to andre når han er ute på sjøen. Føler han er så utrolig egoistisk til tider.
Tenker mye på at det hadde vært så mye bedre om denne ungen her ikke skulle komme. Blir sikkert verdens fineste prinsesse. Men det blir en prinsesse jeg ikke ønsker. Det er godt mulig dette er depresjonen som gjør alt. For har vel i grunn følt det slik med de andre også. Men nå vet jeg ikke lenger hva jeg skal gjøre. Føler bare alt er helt forferdelig. Og har så mange andre stygge tanker jeg ikke kan si en gang. Sorry for klage innlegget mitt. Men hva kan jeg gjøre? Håpe det går over? Gå fra han? Eller ihvertfall ta en pause kanskje?