Hva skal du..

Jeg og storesøster har avtale om å spise rundstykker med salami, majones og agurk til frokost! :) Også roastbeef med potetsalat! :)
Igår fikk jeg lyst på loff med ferske reker, majones og hvitvin! :p

Også gleder jeg meg til å bli ordentlig mamma igjen, og orke mer! :)

Jeg også gleder meg til å bli ordentlig mamma igjen for 3 åringen min, har så dårlig samvittighet for jeg ikke har ork til noe å for at jeg blir en del lettere sint enn vanlig! :)

Termin 16 Juli

Sove på magen og spise spekeskinke og spekepølse og masse jordbær og sjokolade og frukt (har svangerskapsdiabetes som er kostholdsregulert, så spiser lite frukt og bær og bare bittelitt sjokolade og ikke noe som helst annet av godteri). :)

Spekemat!!!
Oster!!!
Champagne!

Disse tre står øverst på lista over godsaker som skal nytes så fort mini kommer seg på utsida!!
Må jo vente litt med den champagnen, nesten så jeg vurderer å begynne nedtelling....

❤ Venter en gutt 5. juli ❤

Ost og kjeks med en god rødvin til, reker og hvitvin, masse spekemat! :) Og biff... Åh, nam! Tunfisk i sushien er også sterkt savnet.
Rart med vin, er liksom ikke det at man må ha mengder, men det er den kosen å sitte sammen med samboer og skravle over ett glass.
Tror også det skal bli hardt å fortsette å holde seg unna røyk til vinglasset, men det er jo galskap å begynne igjen når man har klart så lenge uten.
Blir vanvittig godt å kunne ligge på magen igjen også! :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Gleder meg til spekeskinke, medium biff, alle slags digge oster, VIN, ØL og en jentesnus ;) Åsså gleder jeg meg til kroppen kan brukes til trening og fjellturer igjen!
Oh yes!! :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Jeg har vel egentlig spist alt av dette som dere skriver gjennom hele svangerskapet.. sett bort fra salami for det liker jeg ikke og selvfølgelig alkohol..

har drukket masse alkoholfri hvitvin..

reker og roastbiff hadde jeg til frokost i helgen .. biff har jeg kjøpt nyt norge merket og stekt medium ..
fårepølse med agurk og majones er jo nesten daglig frokost her hos oss ..

Potetsalat?? hvorfor kan man ikke spise det liksom.. jeg lager hjemmelaget hele tiden ..

men gleder meg mest til Jeger og battery!!! og en RØYK!!

Jeg har vel egentlig spist alt av dette som dere skriver gjennom hele svangerskapet.. sett bort fra salami for det liker jeg ikke og selvfølgelig alkohol..

reker og roastbiff hadde jeg til frokost i helgen .. biff har jeg kjøpt nyt norge merket og stekt medium ..

Potetsalat?? hvorfor kan man ikke spise det liksom.. jeg lager hjemmelaget hele tiden ..

Jeg har å spist alt dette :)

❤Venter en Gutt 8 juli❤

Jeg skal unne meg spekemat med hjemmelaget potetsalat, eggerøre og laks! Mmmm..! Roastbiff skal jeg også ha! :D Og en deilig blodig biff!! Herlighet som jeg har savna den biffen! :D

♡Termin 15 juli♡

Eg har i grunnen skikkelig lyst på en røyk! :P
Eg røyker egentlig ikkje lenger... Men d hadde vært digg! :P
Og gjerne en cider til og :P

Ja, veit man kan spise potetsalat! Har gjort det også... Men har holdt meg unna spekemat i svangerskapet. Og det, sammen med potetsalaten, gleder eg meg noe vanvittig til å hive innpå etter hjemkomst!!

Back
Topp