Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og storesøster har avtale om å spise rundstykker med salami, majones og agurk til frokost! Også roastbeef med potetsalat!
Igår fikk jeg lyst på loff med ferske reker, majones og hvitvin!
Også gleder jeg meg til å bli ordentlig mamma igjen, og orke mer!
Oh yes!!Gleder meg til spekeskinke, medium biff, alle slags digge oster, VIN, ØL og en jentesnus Åsså gleder jeg meg til kroppen kan brukes til trening og fjellturer igjen!
Jeg har vel egentlig spist alt av dette som dere skriver gjennom hele svangerskapet.. sett bort fra salami for det liker jeg ikke og selvfølgelig alkohol..
har drukket masse alkoholfri hvitvin..
reker og roastbiff hadde jeg til frokost i helgen .. biff har jeg kjøpt nyt norge merket og stekt medium ..
fårepølse med agurk og majones er jo nesten daglig frokost her hos oss ..
Potetsalat?? hvorfor kan man ikke spise det liksom.. jeg lager hjemmelaget hele tiden ..
men gleder meg mest til Jeger og battery!!! og en RØYK!!
Jeg ogsåJeg har å spist alt dette
❤Venter en Gutt 8 juli❤
Jeg har vel egentlig spist alt av dette som dere skriver gjennom hele svangerskapet.. sett bort fra salami for det liker jeg ikke og selvfølgelig alkohol..
har drukket masse alkoholfri hvitvin..
reker og roastbiff hadde jeg til frokost i helgen .. biff har jeg kjøpt nyt norge merket og stekt medium ..
fårepølse med agurk og majones er jo nesten daglig frokost her hos oss ..
Potetsalat?? hvorfor kan man ikke spise det liksom.. jeg lager hjemmelaget hele tiden ..
men gleder meg mest til Jeger og battery!!! og en RØYK!!